|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gammel barneseng har fått nytt livÅ så fin den ble!
|
|
|
#22 |
|
Off the map.
|
Sv: Gammel barneseng har fått nytt livSå kjempefin den ble.
|
|
|
#23 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gammel barneseng har fått nytt livDe sengene vi har hatt har vi brukt i nyfødtalder og fram til ungen har reist seg i senga. Da har det vært sprinkelseng en stund, og så har skuvsengene kommet fram igjen når ungene i toårsalder like vel har klart å klatre ut av sprinkelsenga. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Gammel barneseng har fått nytt livNydelig. Vi har en helt lik seng stående her. Men den trenger sårt en oppussing for den er desverre overlesset med klistremerker, Cars. Helt grusomt. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Gammel barneseng har fått nytt livVår gutt blir 3 i april og kommer seg fint inn og ut selv. Han storkoser seg i den sengen og kan bruke den sikkert opp til skolealder eller så
|
|
|
#27 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Gammel barneseng har fått nytt livutrolig nydelig seng. har alltid ønsket meg en slik til jentene mine.. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gammel barneseng har fått nytt livSå fin den ble! Vi har også en seng som kanskje blir som ny med litt maling, tror jeg skal ta den frem snart for vurdering. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Off the map.
|
Sv: Gammel barneseng har fått nytt livHvis det er noen i Oslo som har lyst på en sånn seng så vurderer jeg å selge min. Jeg er ikke så veldig 'shabby' i stilen, og er ikke sikker på om den vil bli brukt hos meg. Selges for 500,- tror det var det jeg ga for den selv. Den er fra 40 eller 50-tallet tror jeg.
|
|
|
#30 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Gammel barneseng har fått nytt liv
Vil du ta bilde av den?? Jeg er mulig interessert!
|
|
|
#31 |
|
Off the map.
|
Sv: Gammel barneseng har fått nytt livden står litt dumt til for bilde akkurat nå, men i morgen skal jeg greie det. Jeg har varebil så jeg kan kjøre den dit de er hvis jeg kan gjøre det på kvelden etter kl 20 - før det så er jeg litt opptatt med unger og sånt vet du.
|
|
|
#32 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Gammel barneseng har fått nytt livOk, supert det. Det er ingen hast med bilde, men vil gjerne "se" den før jeg bestemmer meg helt
|
|
|
#33 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Gammel barneseng har fått nytt livSå fin den ble.
|
|
|
#34 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gammel barneseng har fått nytt livSå fin den ble. Jeg sov i en sånn da jeg var lita, og til jeg var ganske stor faktisk. Sikkert til jeg var ti år. Mine foreldre var det man i dag kaller fattige, så det tok tid før det ble ny seng. Før det brukte mine søskenbarn sengen. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Gammel barneseng har fått nytt livJa, vår kan i allefall trekkes ut til 160 cm, så den holder lenge!
|
|
|
#36 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Hønefoss
![]() |
Sv: Gammel barneseng har fått nytt livÅååå... Den ble jo kjempe fin da. Ser jo helt ut som den skulle være nyinnkjøpt. Flink er du! |
|
|
|
![]() |
|
|