Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Forloverkjole!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 17:47   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forloverkjole!

Disse ballkjolene var kule da.. men sikkert litt "mye" ift forloverkjole ..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 17:54   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er også noen: http://www.divax.no/

Gammel 19-02-09, 21:19   #23
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Den grønne du la ut bilde av her var kjempefin Guniss!!
Skjønner at du digget den andre grønne ja, hehe. Jeg og likte den hadde det ikke vært for den typen grønnfarge. Jeg blir litt grønn selv av den jeg...

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 21:24   #24
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Disse ballkjolene var kule da.. men sikkert litt "mye" ift forloverkjole ..

Ja, kanskje litt mye. Og så tenker jeg på at det kan være greit å ha en kjole som kan brukes flere ganger. Har jo en forloverkjole i skapet. Skulle kanskje prøvd å få solgt den.

Gammel 19-02-09, 21:37   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Her er også noen: http://www.divax.no/

Tror denne hadde blitt superfin på deg.

Gammel 19-02-09, 22:34   #26
Lita
Passiv

Standard

Ollalla!! Her var det mye fint!!

Hilsen kjoleglad!

Men har ikke noen supre tips i hodet akkurat nå, jeg har bestilt endel kjoler på nett. Skal finne ut butikkene til deg, bare jeg kommer hjem.

Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 13:43   #27
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Den var superfin Guniss, men jeg likte nok den lilla best.
Føler dette er litt typisk meg. Starter en tråd der jeg ber om råd, og så velger jeg det jeg hadde som utgangspunkt når det kommer til stykket.
Jaja, men tusen takk for hjelpen alle sammen!

Snakket med brosjan i stad, og det skulle ordne seg å sende via kompisen hans. Bestestorebroriverden!

Så da blir den nok bestillt i løpet av et par dager

Gammel 20-02-09, 16:50   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg likte også den lilla. Vi får bilde med kjolen på ja?

Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 17:04   #29
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Den var superfin Guniss, men jeg likte nok den lilla best.
Føler dette er litt typisk meg. Starter en tråd der jeg ber om råd, og så velger jeg det jeg hadde som utgangspunkt når det kommer til stykket.
Jaja, men tusen takk for hjelpen alle sammen!

Snakket med brosjan i stad, og det skulle ordne seg å sende via kompisen hans. Bestestorebroriverden!

Så da blir den nok bestillt i løpet av et par dager

Den lilla var rålekker og nydelig, du blir en flott forlover. Jeg likte den neste du la ut øverst under også, med de fargene du har som beskrevet tror jeg du hadde kledd den veldig godt også? Og den Salt hadde kjøpt!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 17:07   #30
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg likte også den lilla. Vi får bilde med kjolen på ja?

Kan være det om den er like fin som jeg tror ja

Gammel 20-02-09, 17:12   #31
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Den lilla var rålekker og nydelig, du blir en flott forlover. Jeg likte den neste du la ut øverst under også, med de fargene du har som beskrevet tror jeg du hadde kledd den veldig godt også? Og den Salt hadde kjøpt!

Takk
Tror du den turkise hadde funket og altså?
Mulig om jeg hadde fått litt farge først.

Men det med str er vanskelig syns jeg.
Jeg er 94cm rundt brystet. Det kommer litt an på hvilken bh jeg har på, for i går var jeg 97cm.

I følge tabellen er jeg da mellom størrelse 12 og 14 som tilsvarer 38 og 40 her..
Er det lurt å bestille den største og så få den tilpasset litt her for å være sikker tro? Jeg har en sydame jeg kan bruke som ikke koster skjorta.
Vil ikke at kjolen skal falle av heller.

Gammel 20-02-09, 17:21   #32
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Den lilla var nydelig!! Jeg synes Monsoon har mange fine kjoler altså.

Vanskelig det med størrelsen. jeg har null erfaring.

Gammel 20-02-09, 17:24   #33
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Takk
Tror du den turkise hadde funket og altså?
Mulig om jeg hadde fått litt farge først.

Men det med str er vanskelig syns jeg.
Jeg er 94cm rundt brystet. Det kommer litt an på hvilken bh jeg har på, for i går var jeg 97cm.

I følge tabellen er jeg da mellom størrelse 12 og 14 som tilsvarer 38 og 40 her..
Er det lurt å bestille den største og så få den tilpasset litt her for å være sikker tro? Jeg har en sydame jeg kan bruke som ikke koster skjorta.
Vil ikke at kjolen skal falle av heller.

Tja, tror jeg tenkte på meg selv. Jeg er lysblond, men er ikke veldig blek. Den lilla er sikkert et sikrere kort mht farger.
Kunne du ikke vist kjolen til sydamen først, ofte har de en mening om hvor lett det er å sy inn og ut ift snitt og legg. Jeg er også litt større over puppene enn resten av kjolestr tilsier ofte, og det kan variere mellom 1-2 str over, men noen har jo en type fasong som ikke blir for liten og trang, så det varierer jo veldig. Det ser ut som det er god plass til pupper i den lilla.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 19:19   #34
September
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
September er litt kul
Standard

Oi, her var det masse lekre kjoler og inspirasjon. Skal selv i bryllup i år og trenger kjole.

Syns den lilla var nydelig!

September er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.