Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Få naturen inn på badet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-09, 13:40   #21
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Få naturen inn på badet

Jeg synes den var fin jeg da, og kanskje behagelig også. Men jeg vet ikke hvor behagelig det er å tråkke barbeint på kald, våt mose. Eller om den hadde overlevd varmekablene.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 13:41   #22
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

KULT!

Noe jeg imidlertid faktisk skal lage meg når vi kommer hjem fra Moskva er en vertikal hage som vi skal ha over sofaen:

Dog med noe penere treverk som ramme......

Denne likte jeg! Er det vanskelig å lage og å holde ved like? Jeg har minimalt med grønne fingre, så det spørs vel om jeg hadde hatt brune planter i løpet av noen dager.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 13:45   #23
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

KULT!

Noe jeg imidlertid faktisk skal lage meg når vi kommer hjem fra Moskva er en vertikal hage som vi skal ha over sofaen:

Dog med noe penere treverk som ramme......

Å, den var kul. Blir den ikke vanskelig å vanne?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 14:38   #24
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Nope, det er vanningsmekanisme i platene man planter i, og et oppsamlingsfat under, slik at man ikke vanner teppet i samme slengen. Man planter plantene i plater som dette:

Der ser dere vanningsfatet øverst, og oppsamlingsfatet nederst.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.