Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

California med barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-09, 07:49   #21
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: California med barn?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Fruktflua.. Tijuana var virkelig hyggelig synes jeg og jeg hadde gjerne reist dit igjen. Jeg synes også det med at det er en grenseby med kontraster og alt det innebærer er noe for seg selv. Det blir også kontrast til det mer glatte San Diego.

Det var ikke veldig hyggelig da jeg var der i 97. Såpass lite hyggelig var det, at jeg ikke ville ta med ungene dit nå. Men det kan jo hende det har forandret seg til det mer positive.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 17:48   #22
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Det var ikke veldig hyggelig da jeg var der i 97. Såpass lite hyggelig var det, at jeg ikke ville ta med ungene dit nå. Men det kan jo hende det har forandret seg til det mer positive.

Jeg var der tre år etter deg og har venner som stadig vekk er der. Kanskje vi rett og slett bare legger vekt på litt ulike ting når vi skal oppleve noe. Hyggelig er kanskje ikke rette ordet for meg heller i forhold til det jeg så i Tijuana, men restaurantene og butikkene var absolutt en hyggelig opplevelse. Jeg synes San Diego var en alt for "glatt" by og jeg trives nok bedre på litt mer lurvete steder generelt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 13:31   #23
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Tror du dere kommer til å dra til San Diego? I så fall har jeg endel tips.

Og jeg har fire gratisbilletter til Legoland Cailfornia, det ligger i Carlsbad, mellom San Diego og Los Angeles. De kan du få, hvis du vil ha dem. Gyldige ut juni.

Gammel 18-02-09, 14:42   #24
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Og jeg har fire gratisbilletter til Legoland Cailfornia, det ligger i Carlsbad, mellom San Diego og Los Angeles. De kan du få, hvis du vil ha dem. Gyldige ut juni.

Takk for tilbudet! Jeg skal absolutt tenke over muligheten. Tror ellers ikke vi skal til San Diego denne gangen.

Gammel 19-02-09, 12:13   #25
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Standard

OK, bare si ifra. Vi fikk dem av venner som får så mange de vil gjennom jobb, så de trengte ikke å få dem tilbake. Jeg kjenner ingen som skal dit i nærmeste framtid, så billettene bare ligger her hjemme.

I L.A. har jeg bare vært kort med barn, men hvis dere skal til Santa Monica har de et stort Farmers Market hver onsdag, lørdag og søndag. Det var populært hos treåringen.

http://www01.smgov.net/farmers_market/

Vi var både på The Getty Center som ligger i Brentwood og The Getty Villa som ligger i Malibu. Begge steder så jeg at de hadde ulike opplegg for barn. Sønnen min var litt liten, men kanskje noe å sjekke ut for din?

God tur!

Gammel 19-02-09, 12:19   #26
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tipset. Santa Monica er veldig fint, og vi skal sikkert dit og rusle uansett, det kan jo være greit å velge en av dagene med marked. Det vi ellers har tenkt på er Disneyland, La Brea, Getty-museet, ett eller annet i Griffith Park (der er det mye forskjellig, både planetarium og et togmuseum og noe dyreparkgreier og ponnyridning), og Hollywood/Walk of Fame, og kanskje Hollywood-skiltet, og dra og bade et sted, og kjøre en tur ut av byen og se på ørken og annen annerledes natur - kanskje til en av de ganske små byene i nærheten. Vil ikke lage så mye opplegg at det blir slitsomt, men samtidig er det greit å ha noe planlagt for hver dag, slik at vi ikke kaster bort mye tid på å snakke om og tenke ut ting, det vil sikkert ikke Poden synes er så spennende. Litt shopping og en god del spising blir det jo også. Og mye kjøring.

Gammel 19-02-09, 12:42   #27
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Standard

Hvis dere har tenkt dere på stranden, så synes jeg Point Dume og Zuma som ligger et stykke ut i Malibu er de fineste.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.