|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: California med barn?
Det var ikke veldig hyggelig da jeg var der i 97. Såpass lite hyggelig var det, at jeg ikke ville ta med ungene dit nå. Men det kan jo hende det har forandret seg til det mer positive. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg var der tre år etter deg og har venner som stadig vekk er der. Kanskje vi rett og slett bare legger vekt på litt ulike ting når vi skal oppleve noe. Hyggelig er kanskje ikke rette ordet for meg heller i forhold til det jeg så i Tijuana, men restaurantene og butikkene var absolutt en hyggelig opplevelse. Jeg synes San Diego var en alt for "glatt" by og jeg trives nok bedre på litt mer lurvete steder generelt. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: California med barn?Tror du dere kommer til å dra til San Diego? I så fall har jeg endel tips.
|
|
|
#24 |
|
flisespikker
|
Takk for tilbudet!
|
|
|
#25 |
|
Superduperaktiv
Sv: California med barn?OK, bare si ifra. Vi fikk dem av venner som får så mange de vil gjennom jobb, så de trengte ikke å få dem tilbake. Jeg kjenner ingen som skal dit i nærmeste framtid, så billettene bare ligger her hjemme.
|
|
|
#26 |
|
flisespikker
|
Sv: California med barn?Takk for tipset. Santa Monica er veldig fint, og vi skal sikkert dit og rusle uansett, det kan jo være greit å velge en av dagene med marked.
|
|
|
#27 |
|
Superduperaktiv
Sv: California med barn?Hvis dere har tenkt dere på stranden, så synes jeg Point Dume og Zuma som ligger et stykke ut i Malibu er de fineste.
|
![]() |
|
|