Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Damer og småbiler - tell me why?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 11:40   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damer og småbiler - tell me why?

Ja, det var det, da.

Gammel 19-02-09, 11:57   #2
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke noe problem med store biler når man har ryggesensor. (Kommer aldri til å klare å parkere uten sensor igjen ... :svett: )

Gammel 19-02-09, 12:02   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Ikke noe problem med store biler når man har ryggesensor. (Kommer aldri til å klare å parkere uten sensor igjen ... :svett: )

Jeg har aldri hatt ryggesensor og kjørt store biler i mange år. Å parkere er da ikke noe problem. Problemet er å få opp dørene og å få ålt seg mellom bilene i trange parkeringskjellere, ikke å få bilen presset inn. Man får ikke sensorer som gjør nabobilen mindre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 13:22   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har aldri hatt ryggesensor og kjørt store biler i mange år. Å parkere er da ikke noe problem. Problemet er å få opp dørene og å få ålt seg mellom bilene i trange parkeringskjellere, ikke å få bilen presset inn. Man får ikke sensorer som gjør nabobilen mindre.

Har også kjørt mye større bil, og selv om det har gått bra anser jeg det som mye enklere med sensor og vil gjerne ha det på min neste bil også.

Det handler også om en form for sikkerhet å ha dette. Og for meg er det også lett å vite hvor mye plass jeg har bak bilen med disse. Jeg kan da stoppe slik at jeg vet at jeg har god nok plass til å få åpnet bakluken og har plass til å sette opp vognen. Kanskje kan det så være at jeg gjør dette, for så å rygge bilen en ekstra meter tilbake før jeg forlater bilen.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 14:10   #5
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Man får ikke sensorer som gjør nabobilen mindre.

Det hadde vært noe!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.