Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Damer og småbiler - tell me why?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 13:22   #10
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Damer og småbiler - tell me why?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

En annen ting, hvis man snakker om store tunge biler i SUV klassene, er at de slettes ikke er så mye enklere på vinterføre som mange tror.

Vår suv er 350 kg lettere en stasjonsvogna vi hadde
har 4*4 hele tiden, og den er mye letter å kontrolere om den først skulle ha sluppet.
Mange som ikke vet hva de skal gjøre om den slipper.
Stor forskjell på 4*4 og "vanlig" biler. ofte på vanlige skal man jo trø inn clutshen om jeg gjør det på4*4 så kan jeg love at jeg er i stor trøbbel

Jeg følere meg mye tryggere i denne en stasjonsvogna, for at vi sitter litt høyere opp og at vi har høy og lav gir og 4*4. Så jeg vet at jeg kommer meg hjem hver dag

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.