Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 12:37   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg skjønner ikke helt logikken i at man ikke er redd for å fly fordi det er farligere å kjøre bil.

Ikke sant? Det er i tillegg helt idiotisk å komme trekkende med argumentet om at det er myyyyye farligere å kjøre bil enn å ta fly. Jeg prøver hvert fall ikke å overbevise de som er redd for edderkopper at vepsen er mye farligere.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 12:55   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke direkte redd for å fly, hadde jeg vært det hadde jeg også slitt i jobbsammenheng, men det skjer titt og ofte at hjertet slår noen ekstra slag under turbulens, når flyet svinger kraftig o.l. Jeg er derimot mye oftere nervøs når jeg kjører bil, eller sitter på bil til noen andre. Sjangsen er langt større for å bli utsatt for noe da, til tross for at sjangsen for å overleve en bilulykke nok er langt større enn en flyulykke...

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:00   #3
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er så stresset på fly at jeg nesten ikke får puste idet vi tar av og lander. Det er som en stor klo holder fast i hjertet mitt.
Likevel flyr vi med noen års mellomrom til utlandet med barna og jeg gjør mitt beste for å ikke vise nervøsiteten min til dem.

Det er nesten så jeg kunne utviklet ren flyskrekk, men jeg prøver å ikke tenke på det. Jeg nekter å la meg begrense slik at vi ikke får flydd steder vi vil. Vi skal til Spania igjen i sommer og jeg gruer meg allerede til flyturen. Gemalen må ta seg av barna mens knokene mine blir hvitere og hvitere idet vi tar av. :stønn:

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:00   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg prøver hvert fall ikke å overbevise de som er redd for edderkopper at vepsen er mye farligere.

Nei, du forsøker å argumentere slik at de som ikke er redde for å fly, skal bli det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.