|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?
Ikke sant? Det er i tillegg helt idiotisk å komme trekkende med argumentet om at det er myyyyye farligere å kjøre bil enn å ta fly. Jeg prøver hvert fall ikke å overbevise de som er redd for edderkopper at vepsen er mye farligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?Jeg er ikke direkte redd for å fly, hadde jeg vært det hadde jeg også slitt i jobbsammenheng, men det skjer titt og ofte at hjertet slår noen ekstra slag under turbulens, når flyet svinger kraftig o.l. Jeg er derimot mye oftere nervøs når jeg kjører bil, eller sitter på bil til noen andre. Sjangsen er langt større for å bli utsatt for noe da, til tross for at sjangsen for å overleve en bilulykke nok er langt større enn en flyulykke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
lykkelig
|
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?Jeg er så stresset på fly at jeg nesten ikke får puste idet vi tar av og lander. Det er som en stor klo holder fast i hjertet mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?
![]() |
|
|