|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
trenger lading
|
![]() Sv: Merkelig formulering fra barnehagen
Gidder ikke si noe i barnehagen nei, som noen andre nevnte: Provoserte meg,... innenfor husets fire vegger
![]() |
#42 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig formulering fra barnehagenGlemte helt å kommentere det du egentlig tok opp jeg ja.
![]() |
#43 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Merkelig formulering fra barnehagenJeg hadde soleklart kommentert den halvspydig i barnehagen.
![]() |
#45 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig formulering fra barnehagenJeg er litt mer av den sjenerte typen, og ville latt være av den grunn.
![]() |
#46 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Merkelig formulering fra barnehagenHelt på sidelinja, men lell. Da jeg studerte en periode i England var en av foreleserne våre en tur i Norge midt på svarte vinteren. Han kom tilbake til England, og på første forelesning han hadde for oss etterpå måtte han bare fortelle om noe helt vanvittig sprøtt han hadde sett mens han var i Norge:
![]() |
#47 |
Ekvilist
|
Absolutt.
![]() |
#48 |
trenger lading
|
tja... vokst opp delvis i New York, og aldri vært på isfiske selv...
![]() |
#49 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skøyte gjør man på isbane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Passiv
|
![]() Sv: Merkelig formulering fra barnehagenKlønete formulering, jeg måtte lese det et par ganger før jeg skjønte hvilket vann de skulle til. Sist redigert av Lita : 17-02-09 kl 23:40. Årsak: Skrivefeil |
![]() |
![]() |
#51 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Merkelig formulering fra barnehagenJeg tror - eller i det minste håper - at dersom man bor på et sted hvor det faller seg naturlig å ta barneflokken med på pilketur, så er det også voksne med som har vett på å vite hvor isen er sikker.
![]() |
#52 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Merkelig formulering fra barnehagenSom den hysteriske kommeraldritilågåpåisen-mor jeg er, hadde jeg blitt glad om ungene hadde fått anlednig til å bli med på pilketur siden det er mikroskopiske sjanser for at de blir tatt med på det av oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
trenger lading
|
etter nesten 7 år med barn i samme barnehage tror jeg ikke hun prøvde å være morsom egentlig
![]() |
#55 |
Har fått viljen sin
|
Jeg har vokst opp på et sted der "ingen" gikk på skøyter og vi aldri gikk på islagte vann. Jeg synes fremdeles det er fullstendig naturstridig og kjempeskummelt, men den frykten gjør jeg mitt beste for å ikke overføre til mine barn. Vi går på skøyter på isbaner og på islagte vann men fisker bare på vann. Noe annet skulle tatt seg ut? |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig formulering fra barnehagenUtrolig klønete formulering, med en smule sannhet. Mange mødre, inklusive meg selv, er en smule stresset over ting de ikke vet noe om. Som isfiske. Sist jeg var på isfiske var isen 30 cm tykk, og særledes trygg. Men det er isen på fjorden, og uka etter hadde den isen valgt å forflytte seg fra land. Noe annet blir fiske på et vann. Sist jeg var på en innsjø på isfiske var isen 60 cm tykk, og den brakte og knakte noe helt forferdelig. Men var naturligvis helt trygg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Off the map.
|
Ja det lurer jeg også på. I hvertfall nå, det har vært dritkaldt i flere uker, skal man ikke kunne isfiske nå så kan man det aldri.
![]() |
#59 |
Absolut ateist
|
Bybarn, uten tilgang til islagt vann. Vært på islagt vann 2-3 ganger i mitt liv.
![]() |
#60 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hæ? |
![]() |
![]() |
![]() |
|