Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-09, 21:35   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tenker at alle de som flyr, men som dør i kræsj også tenker at det letter og lander så mange fly i verden, så selvfølgelig vil ingenting skje meg ...

Tenker du noengang at du kommer til å bli drept av en tiger? Det føles i hvert fall helt fjernt for meg, jeg er rimelig skråsikker på at det ikke kommer til å skje. Det tenkte nok helt sikkert den stakkars amerikaneren i fjor også, som satt på kafé i San Fransisco og ante fred og ingen fare. At en tiger skulle rømme fra zooen og angripe akkurat ham var nok en stor forbauselse. Shit happens, og kan skje hvem som helst. Å dø i flyulykke er vel kanskje litt mer sannsynlig enn å bli drept av tiger, men det er uansett vanvittig usannsynlig. Jeg trøster meg med det.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.