|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Sv: Ski til voksne skinybegynnere
Du har racing ski, en light utgave vel og merke. De er antagelig stivere enn vanlige turski (jeg er usikker på om disse kommer med langspenn og dermed er en treningski eller om de er "racingprofil") og det kan forklare hvorfor de glir.. ellers så er også fraværenheten av smøring en veldig mulig årsak.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stabilt ustabil...
|
Hm... Det er ikke en ren skøyteski jeg har, DET er jeg sikker på. For de skal jo være veldig stive i spennet. Noe har jeg da fått med meg.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ski til voksne skinybegynnereJeg har også kjøpt nye ski i dag. For rundt 13 år siden kjøpte jeg meg fjellski fordi vi sjeldent befant oss i oppkjørt løype. Nå trasker vi stort sett i løype og jeg ville ha vanlige ski. Endte opp med en skipakke fra Fisher og kombisko. Gleder meg til å prøve dem. Må bare hente dem først.
![]() |
#4 |
Pauset
|
Det kan være en klassisk racing eller en skøyte racing. Antagelig er det en klassisk. Skøyteski skal være kortere enn klassiske, men om det er det, så står det på de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Ski til voksne skinybegynnereI ren nysgjerrighet har jeg nå dobbeltsjekket hva som står på mine lekre, gule Madshusski fra ifjor, og det står ultrasonic, ikke super sonic. De er ganske mye smalere enn mine Madshus Lillehammer Torsion cap , men omtrent like lette. Og korte.
![]() |
|
|