|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Is inni bilen, jeg vil ha den bort!
Egentlig kan det være en ide å ha avispapir en rekke steder i bilen, blant annet oppe på dashbordet, for at det skal trekke til seg fuktigheten. Avispapiret bør videre skiftes jevnlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Is inni bilen, jeg vil ha den bort!
Skal man ha på AC samtidig som varmen går for fullt? Har hørt det før, men da jeg nevnte det for gubben så han dumt på meg. :gubben finnes ikke bilkyndig, altså: |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Is inni bilen, jeg vil ha den bort!AC ja...*noterer*. Langturer har det vært svært dårlig med for tiden. Kanskje en tur til Svinsesund hadde vært noe nå. Sånn or å bli kvitt fukten liksom.
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Is inni bilen, jeg vil ha den bort!I mine tidligere biler har det ikke hjulpet med langturer heller. I den jeg har nå er det stoffmatter, der har jeg aldri hatt dette problemet. |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Is inni bilen, jeg vil ha den bort!For en del er AC noe som kun brukes når det er varmt, men det er meget praktisk også for å bli kvitt dugg i bilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Is inni bilen, jeg vil ha den bort!Jeg har mest tro på den utluftings-ideen jeg altså. Men dugget på rutene blir jo ikke med da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|