|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva kan man man bruke pepperkakeformer til? Oppskrifter ønskesJeg bruker små pepperkakeformer til å lage fiskepuddingfigurer til podens matbokser. Jeg skjærer skiver av fiskepudding og trykker ut figurer.
![]() |
![]() |
#22 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva kan man man bruke pepperkakeformer til? Oppskrifter ønskes
Men kanapéer er liksom litt montebello da
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva kan man man bruke pepperkakeformer til? Oppskrifter ønskesJa, da har jeg også bestilt meg en haug former. Ser for meg at de kan brukes til både å trykke ut brødskiver, kaker, gelé mm i tillegg til pepperkaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Genialt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Kald på føttene
|
Den tv-shopgreia fascinerte meg også. Og så var det sånne greier til å trykke ut kakedeig med. Og sånn til å skjære opp agurk i spiral. :mimrer:
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva kan man man bruke pepperkakeformer til? Oppskrifter ønskesJeg bestilte også haugevis av slike former før jul, og de var veldig kule! Jeg ble riktignok skufet over at de var såpass små. Ja, jeg vet det sto størrelse, men de var mye mindre enn jeg hadde sett for meg for det.
![]() |
#27 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man man bruke pepperkakeformer til? Oppskrifter ønskesDe snippene som lukter salmiakk heter melkesnipper her jeg bor iallefall, vet att min farmor pleier å bake dem, men jeg har ingen oppskrift... Er med masse melk og ikke minst hornsalt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man man bruke pepperkakeformer til? Oppskrifter ønskesFigurer av gelé. Massevis, i forskjellige farger, servert på en seng av vaniljesaus eller noe sånt. Husk å ha i litt mindre vann så de blir stivere.
![]() |
#29 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man man bruke pepperkakeformer til? Oppskrifter ønskesJeg har brukt de til å stikke ut gelè. Stor stas for barna.
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva kan man man bruke pepperkakeformer til? Oppskrifter ønskesFigurgelé er moro! |
![]() |
![]() |
#32 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man man bruke pepperkakeformer til? Oppskrifter ønskesSteke omelett i en liten langpanne og stikke ut former til matpakke. Restene passer fint i en salat.
![]() |
|
|