Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hurra, jeg fikk jobben jeg ønsket meg!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-09, 21:13   #41
Left
Passiv

Standard

Sv: Hurra, jeg fikk jobben jeg ønsket meg!

Gratulerer så mye Susse - det fortjente du!

Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 21:14   #42
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

så bra. Gratulerer så mye

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 21:20   #43
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Hurra, jeg fikk jobben jeg ønsket meg !

Kan jeg få lov å spørre hvor du har jobbet? (sfj. lv?)

Gammel 07-02-09, 21:29   #44
Millivilli
Aktiv

Millivilli sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Millivilli er litt kul
Standard

Så flott. Gratulerer!

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 21:32   #45
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Kan jeg få lov å spørre hvor du har jobbet? (sfj. lv?)

Jupp. 8 år der.

Gammel 07-02-09, 21:46   #46
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en fin by det også!

Gammel 07-02-09, 22:00   #47
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nå er oppsigelsen skrevet med en tåre i øyekroken. Rart å sette strek etter 8 år på et sted jeg har hatt det utrolig bra.
Nå er jeg klar for neste kapittel.

Gammel 07-02-09, 22:09   #48
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Nå er oppsigelsen skrevet med en tåre i øyekroken. Rart å sette strek etter 8 år på et sted jeg har hatt det utrolig bra.

Ja, eg tykte det var vemodig å slutte etter berre fire år. Synes framleis det er vemodig, sjølv om eg trives i nye jobben da

Gammel 08-02-09, 00:04   #49
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Kjenner følelsen.
Jeg har vært ansatt i samme bydel i 15 år, nåværende arb.sted i 7 år og snart slutter jeg. Her jeg jobber nå har liksom vært "babyen" min i så mange år ( 11 år inkl. planlegging og oppstart)
Det er vemodig, trist og rart, men samtidig veldig godt.
Det er lurt å røre litt på seg og finne nye utfordringer.

Lykke til i ny jobb.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 00:19   #50
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Kjenner følelsen.
Jeg har vært ansatt i samme bydel i 15 år, nåværende arb.sted i 7 år og snart slutter jeg. Her jeg jobber nå har liksom vært "babyen" min i så mange år ( 11 år inkl. planlegging og oppstart)
Det er vemodig, trist og rart, men samtidig veldig godt.
Det er lurt å røre litt på seg og finne nye utfordringer.

Lykke til i ny jobb.

Takk for gode ord, det blir jo mye av det samme som jeg nå må gjennom. Helt enig i at det er smart å prøve litt nytt !
Lykke til med ny jobb du også.

Gammel 08-02-09, 09:59   #51
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer så masse med ny jobb!

Gammel 08-02-09, 19:59   #52
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Dette har du fortjent!
Gratulerer.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 20:06   #53
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer Susse - kan veldig godt forstå at en dagtidjobb er høyt ønsket. Lykket til i ny jobb.

Gammel 08-02-09, 20:14   #54
Skvetten
Passiv

Standard

Noe så fantastisk!

Gratulerer så mye, Susse. Det er deg så vel forunt.

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 20:16   #55
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer!

Jeg kjenner meg så godt igjen i følelsen du beskriver. Jeg har riktignok bare vært vikar på nåværende arbeidsplass et år. Jeg fikk tilbud om nytt vikariat, men valgte å ta den faste jobben jeg har blitt tilbudt. Naturlig nok - mer utfordrende arbeidsoppgaver og fast stilling. Jeg gleder meg veldig! Men dog, Det er vemodig å skulle forlate en arbeidsplass der jeg har lært masse og hatt mange gode kollegaer jeg har rukket å bli ordentlig glad i.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 22:58   #56
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Nå har jeg vært på min gamle arbeidsplass og levert oppsigelsen.
Slett ikke greit å si hade til gode kolleger gjennom så mange år, er jo blitt veldig glad i dem. Samtidig er det jo godt å sette strek.

Gammel 10-02-09, 23:42   #57
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer så mye! Det var gode nyheter!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.