Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hverdagsservise

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-09, 13:03   #21
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsservise

Vi har et helt hvitt, enkelt fra Porsgrund. Cuisine tror jeg det heter. Det er veldig anvendelig og jeg syns det passer både til hverdags og fest. Ikke noe mønster eller border, bare helt glatt og fint.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 13:07   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsservise

Vi har det billigste IKEA-serviset. (5 kroner pr fat) Det skal vi ha helt til vi lærer at lillebror er så klåfingret at han river ned ting....(4 fat i manko)

Når vi har lært det (eller lillebror har sluttet å rive ned) så ønsker jeg meg Bottna fra Iittala.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 13:10   #23
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsservise

Vi har et servise fra Denby (stentøy) som hverdagsservise. Det er ikke helt hvitt, men det finnes mange varianter. Fordelen er at det er omtrent umulig å knuse, vi har hatt det i 12 år nå uten å ha fått skår i noen av delene.

Det wedgewoodserviset var forresten veldig pent, kunne tenkt meg et sånt til fint tror jeg.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 13:14   #24
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsservise

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi har det billigste IKEA-serviset. (5 kroner pr fat) Det skal vi ha helt til vi lærer at lillebror er så klåfingret at han river ned ting....(4 fat i manko)

Når vi har lært det (eller lillebror har sluttet å rive ned) så ønsker jeg meg Bottna fra Iittala.

Det har jeg litt av. Det går helt fint å blande med vanlig hvit Teema (som jeg også har).

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 13:18   #25
valborg
Superaktiv
 
valborg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 345
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Sv: Hverdagsservise

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Oi, Figgjoserviset likte jeg godt. Hvor får man tak i det?

Vi har også Figgjo Verde i alle varianter og er veldig fornøyde. Har kjøpt det meste hos TilBords (de har ofte noe og bestiller gjerne for deg). Har også vært på fabrikkutsalg i/på(?) Figgjo utenfor Sandnes.

__________________
02, 04, 08
valborg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 16:15   #26
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.965
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsservise

Norway Design har også en del Figgjo. Det er et helt genialt servise, altså.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 16:38   #27
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hverdagsservise

Vi har Rosendahl, og jeg synes kvaliteten er utrolig dårlig. Kaffekrusene og middagstallerknene ser ikke ut i det hele tatt, og vi har hatt de i litt over et år. Det er akkurat som at det øverste laget på glasuren ble slitt av, og er fullt av riper.

Har et superbillig fra ikea som holdt mye bedre.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 16:43   #28
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsservise

Jeg elsker mine hverdagsserviser fra Figgjo. Ikke er de hvite og ikke er de billige, men jammen blir man glad av å spise av dem. Clupea til middag og blå Grete til frokost.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 16:45   #29
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsservise

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Vi har Rosendahl, og jeg synes kvaliteten er utrolig dårlig. Kaffekrusene og middagstallerknene ser ikke ut i det hele tatt, og vi har hatt de i litt over et år. Det er akkurat som at det øverste laget på glasuren ble slitt av, og er fullt av riper.

Har et superbillig fra ikea som holdt mye bedre.

Om du mener slike grå striper som ofte oppstår på glasuren så er disse bare å gni av.
Denne brukte vi på et ikeasercise som ble helt fint etterpå. SÅ det var ikke glasuren rett og slett, men bestikket som gjorde det.
Vi bruker dette vaskemiddelet overalt. Det er kjempebra!

http://www.interessantesweb.de/image...ersalstein.gif

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 16:49   #30
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hverdagsservise

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Om du mener slike grå striper som ofte oppstår på glasuren så er disse bare å gni av.

Niks, man merker at det er mye mattere og "ruere" enn nytt service. Dseverre, for jeg syntes det er så lekkert.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 16:51   #31
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsservise

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Niks, man merker at det er mye mattere og "ruere" enn nytt service. Dseverre, for jeg syntes det er så lekkert.

Åh, da kan jeg ikke hjelpe likevel.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 17:45   #32
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsservise

Anbefaler Edme jeg også, har det til hverdags, veldig holdbart og fint!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no