Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Snøkaos på østlandet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 23:19   #141
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Vi var ute og kjørte på lørdag. En ting er nå at det snødde masse, men når det virker som brøytemannskapet er redde for snø blir det verre å kjøre.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 00:22   #142
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det som er "morsomt" er at man stadig vekk møter måkebiler som kjører med plogen oppe. Da blir jeg litt muggen merker jeg når jeg etter beste evne prøver å holde meg i sporene etter bilene som har kjørt før meg (bilen min er liten og smal, ergo passer den dårlig inn i sporene etter andre biler)

Gammel 09-02-09, 08:27   #143
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Først av alt; snø er ikke gøy, magisk eller fantastisk! Det er djevelens verk.

Brøytemannskapet har gjort en helt fantastisk jobb her jeg bor. Til og med smågatene har de klart å holde forholdvis greie til tross for helt absurde mengder snø over mange, mange dager.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 09:36   #144
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker snø! Skulle ønske det kom mye mer her hos oss, jeg. Det er jo såvidt brøytekantene synes.

Vi fikk i allefall reist til fjells i går så 6-åringen kunne øve seg på skiene. 6,5 km er en fin tur for alderen, og himmelen var blå, sola varmet og føret var supert.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 09:46   #145
Slettet bruker
Passiv

Standard

Drømmeprinsen måkte av taket i går, så nå har i to hauger i hagen som er tre meter høye og klare til å transformeres til snøhuler, bare snøen får satt seg litt.

Men ikke i dag - tyve minus er for kaldt!

Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 10:18   #146
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Eller det kan hoppes. Det ble hoppet mye fra tak hos oss i går.

Det kan det.

Katta dynket seg forøvrig i går. Han gikk opp på haugen der jeg hadde trampet den hard. Så gikk han ut til siden.

For å si det sånn - hele katten forsvant nedi snøen, var bare ansiktet igjen oppå. Og det var panisk. Stakkar pusen.

Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 10:20   #147
Skvetten
Passiv

Standard

Vi har også fått snø i dag.

Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 10:23   #148
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Her er så mye snø nå.
Sola skinner og snøen glitrer i alle minusgradene. Å ja, det er vakkert, det er magisk. Deilig med skikkelig vinter, jeg elsker det. Vår får man jo uansett ikke i februar så dette alternativet til regn og slaps er midt i blinken for meg.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 10:39   #149
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Satte meg fast i en snøfonn på vei fra lillesøsters til storesøsters barnehage i dag. Heldigvis finnes det en og annen som gidder å stoppe og hjelpe.

Gammel 09-02-09, 10:40   #150
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Katta dynket seg forøvrig i går. Han gikk opp på haugen der jeg hadde trampet den hard. Så gikk han ut til siden.

For å si det sånn - hele katten forsvant nedi snøen, var bare ansiktet igjen oppå. Og det var panisk. Stakkar pusen.

Gammel 09-02-09, 15:08   #151
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Snøkaos på østlandet

Det har jeg også opplevd med vår katt for noen år tilbake.

Jeg er så glad vi bor sånn at vi slipper å måke, så kan vi bare nyte den herlige snøen istedet.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 16:01   #152
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Og snøkaoset har nådd trøndelag.

Dvs, kaos er det ikke, men det kommer masse snø! Hele fronten på huset vårt er dekket med snø, så vi ser ut gjennom et slør her...

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 16:06   #153
Slettet bruker
Passiv

Standard

På Østlandet akkurat nå er det knallblå himmel, vinterlandskap og gnistrende sol.

Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 16:13   #154
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

På Østlandet akkurat nå er det knallblå himmel, vinterlandskap og gnistrende sol.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 16:54   #155
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Nå orker jeg ikke mer!
De har brøytet igjen innkjørselen vår og satt opp "parkering forbudt"-skilt o-v-e-r-a-l-t! Hvem må jeg true på livet for at de skal brøyte slik at vi kommer oss frem, ikke slik at vi ikke kommer oss frem?

Gammel 09-02-09, 21:47   #156
Katarina
Aktiv

Katarina sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Øvre Romerike
Katarina er litt kul
Standard

...og det skal snø enda mer i morgen! Herrrlig!

Vi koser oss vi! Og vi har ikke snøfreser, men skuffe. Vi lager digre hauger av snø til ungene, og de baset og koste seg Tenker på å lage snøhule til dem når denne snøen har satt seg også, og de skal få lære å grave det selv. Nå jubler de avgårde på ski til skolen, og på skolen er det uteskole på onsdag Ski, aking, båltenning. Jentene mine digger det!

Masse snø i marka, i slalåmbakkene og over alt ellers! Klart det blir litt kaos, men vi er da ikke bleikinger heller vel!

Gammel 09-02-09, 22:04   #157
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det er noen fordeler med all snøen også da ...
Begynner det å brenne her nå, så kan vi bare ut av et vindu i annen etasje.
Ute, på lekeplasse, der har vi fått en gigantisk snøhule. Den er så stor at de tøffe guttene i gata bare sa "Woooow!!".
Og nå lyser den så fint der ute...med masse lys.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 22:40   #158
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil og ha mye snø kjenner jeg.
Denne tråden hadde rar påvirkning på meg.

Gammel 09-02-09, 22:44   #159
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bussene er STAPPFULLE.

Mange pysete bileiere ute å går.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 22:57   #160
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Bussene er STAPPFULLE.

Mange pysete bileiere ute å går.

...og takk og lov for det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
snøhysteri

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.