Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skrytetråd II

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-09, 22:57   #621
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd II

Nytt sjal, til meg selv denne gangen.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 12-01-09, 00:43   #622
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Da ble det kjole på meg

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjoletopp.jpg (61,6 KB, 12 visninger)
Filtype: jpg kjole.jpg (48,5 KB, 63 visninger)
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 12-01-09, 13:43   #623
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Nydelig sjal Allium, og flottflott kjole Carrera!

Gammel 12-01-09, 21:05   #624
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine to siste fullførte prosjekter.

Lappeteppe til Snuppa og en bamse (Langemann) av restene. Langemannen har jeg bare heklet etter å ha sett på et bilde av en strikket bamse. Er egentlig fornøyd med resultatet!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg P1120051.jpg (195,0 KB, 27 visninger)
Filtype: jpg P1120053.jpg (135,1 KB, 27 visninger)
Gammel 12-01-09, 22:08   #625
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Maggie: Teppet og bamsen var kjemepefine! Lyst til å prøve meg på et sånt teppe en gang...

Gammel 12-01-09, 23:09   #626
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Maggie: Teppet og bamsen var kjemepefine! Lyst til å prøve meg på et sånt teppe en gang...

Det går egentlig veldig fort. Jeg heklet med så tykt garn at jeg brukte pinne nr. 6.

Gammel 14-01-09, 00:24   #627
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har strikket et par luer:

Gammel 18-01-09, 14:16   #628
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny jakke:

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 18-01-09, 21:55   #629
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Ny jakke:

Vakker, Allium. Hvilket mønster?

banana er ikke aktiv  
Gammel 18-01-09, 23:06   #630
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Vakker, Allium. Hvilket mønster?

February Lady Sweater.

allium er ikke aktiv  
Gammel 20-01-09, 01:13   #631
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Ny genser. Denne er i str 110.

Sømmene på applikasjonen er ikke så skjeve som de ser ut til altså, stoffet skjøv seg litt og det hjalp ikke helt når jeg strøk på stabilisator etterpå heller. Det pleier det å gjøre. Apen ble kjempe skjønn!

Gammel 23-01-09, 00:01   #632
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Her er da kjolen jeg har laget meg, første utkast - prototype:

Jeg var ikke heelt fornøyd med den først. Tilpasset i hytt og pine, og fant formen tilslutt. Viste den til Bekkaen på fredag, da uten hette og applikasjoner. Hun var veldig positiv til den. Jeg viste den til min tante og kusine forleden, og ble litt overrasket over at jeg skulle få så god respons.
De mente at formen var perfekt, og jeg måtte si meg enig etterhvert.

Når hetten kom på ble den helt annerledes, og når applikasjonene kom på var den bare ferdig. Hette-halsen ble litt skjevere enn jeg først trodde, men for å kompansere, og lage et lite synsbedrag så den skulle se mer sentrert ut, laget jeg applikasjonene på motsatt side. Applikasjonene er mine 3 barn.

Note-to-self: Neste kjole skal være høyere i nakken. I overgangen ermer/ribb, skal ermene forhåpentligvis være mer posete. Jeg vil lage puff på ermene på skuldrene. Sømmen midt på ryggen skal bort, ryggstykket skal klippes i ett. Sømmen på siden av puppene blir muligens under puppene i stedenfor.

Gammel 23-01-09, 00:03   #633
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Den kjolen var kjempefin LilleLeo!!

Carrera er ikke aktiv  
Gammel 23-01-09, 00:05   #634
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Tusen takk!

Gammel 23-01-09, 22:17   #635
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Den var virkelig flott, den kjolen!

banana er ikke aktiv  
Gammel 08-02-09, 14:56   #636
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Jeg har strikket ullbukse til meg selv. Litt uskarpt bilde, men sånn går det gjerne når man må ha barna til å fotografere.

allium er ikke aktiv  
Gammel 08-02-09, 23:37   #637
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var kjempefine! Hvilket garn har du brukt? Mønster?

Gammel 09-02-09, 00:18   #638
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

De var kjempefine! Hvilket garn har du brukt? Mønster?

Garnstudio alpakka og Fabel. Mønster fra Garnstudio, du finner det på sidene deres.

allium er ikke aktiv  
Gammel 09-02-09, 00:40   #639
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Så mye fint dere lager Har blitt så inspirert av alle dere kreative og produktive her inne at jeg nå har blåst støvet av symaskinen... Resultatet ble en kanin til hver av ungene. Den brune var første kanin ut. Armene ble nok satt litt langt nede på kroppen og rompa ble litt rar, men gutten min ble veldig fornøyd og det var jo det viktigste Justerte litt på den grå, så den ble i mine øyne mer "vellykket".

Prilla er ikke aktiv  
Gammel 09-02-09, 00:43   #640
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Noen flere bilder

Prilla er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
strikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.