Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gratulerer med dagen alle mødre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 14:34   #21
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gratulerer med dagen alle mødre

Gratulerer med dagen

Gammel 08-02-09, 14:38   #22
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden ringte for å gratulere med dagen nå.
Han kommer hjem i kveld da, men ville ringe likevel.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 14:52   #23
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Gratulerer alle sammen!

Siden dette i praksis er min første morsdag da den ifjor forsvant i ammetåka... tok jeg grep selv i dag og stod opp tidlig med poden, ordnet frokost, kledde på oss flere lag og gikk ut i snøen med akebrettet. Mannen sov lenge i dag. Nå har jeg bakt bløtekake til meg selv.

Jeg fikk blomster i går da... og han er fremdeles helten min

Sist redigert av Fru Snurp : 08-02-09 kl 15:03.
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 14:55   #24
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk det samme til alle dere andre!
Vi startet dagen lenge før sju og har vært på fotballcup, med W og laget hans.

Gave fikk jeg i går, to bukser og en genser og en stor bukett røde tulipaner.

Nå er bløtkakebunnen ferdig og skal pyntes om et par timer.

Gammel 08-02-09, 15:00   #25
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

God morsdag til alle!

Her blir det en rolig morsdag. Minsten kan fremdeles ikke trå på benet (forstuet).
Vi skal ha pinnekjøtt til middag. Og marsipankake etterpå!
Gleder meg enromt.

Besøkte min mor i går fordi hun skal delta på innendørs golfturnering i hele dag.

Godt å se at det ikke bare er vi som skal ha pinnekjøtt i dag, føles litt rart at huset er fylt med pinnekjøttlukt midt i februer, men måtte bare kjøpe det i går!!
Nyt et fantastisk måltid og kake, her er det budapestkake som blir servert til kaffen!!
Fikk frokost av mann og barn i dag!!
Ha en fin dag alle mammaer!! Nyt den!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:04   #26
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Og så glemte jeg det viktigste, fikk jo maleri av minsten og kort av eldste *stolt*

Gammel 08-02-09, 15:12   #27
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Og så glemte jeg det viktigste, fikk jo maleri av minsten og kort av eldste *stolt*

Det er så fantatisk med sånne gaver fra barna, kan bli litt mye tegninger i lengden, men blir noe helt annet når de setter seg ens ærend for å lage kort, maleri etc til mor.

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:15   #28
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Det er så fantatisk med sånne gaver fra barna, kan bli litt mye tegninger i lengden, men blir noe helt annet når de setter seg ens ærend for å lage kort, maleri etc til mor.

Hos meg er det stort å få tegninger og malerier, dem liker det ikke spes godt noen av dem!!
Dem tegner jo, men dem maser ikke om å få lov for å si det sånn! Men i dag var dem så stolte begge to

Gammel 08-02-09, 15:17   #29
Lita
Passiv

Standard

Hos meg er det stort å få tegninger og malerier, dem liker det ikke spes godt noen av dem!!
Dem tegner jo, men dem maser ikke om å få lov for å si det sånn! Men i dag var dem så stolte begge to

J-A er veldig glad i å tegne og han er veldig flink også. Utrolig detajlert og nøyaktig. Bilene han tegner har spoiler, side, front og bakskjørt, 5 bolter i felgene osv osv... Kjempe flink, og gudene vet hvor han har tegneferdighetene sine fra.
D-S er veldig glad i å fingermale, og ser for seg de merkeligste tingene på arket når det er ferdig.

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:18   #30
Lita
Passiv

Standard

Trenger vel ikke snakke så høyt om at J-A er lit miljøskada av faren sin som driver med styling av biler.

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:22   #31
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Oj, ja min eldste han har ikke detaljer på tegniger! Mennsker er uten hals og biler vet jeg ikke om han gidder tegne en gang
Men han har nydelig handskrift da Så skal vel ikke klage

Og yngste han liker ikke bli klissete på hendene, så hand maling kan jeg glemme! Han kan male med skumgummi hjul, for da leker han at han kjøre bil i søla

Gammel 08-02-09, 15:32   #32
Lita
Passiv

Standard

Oj, ja min eldste han har ikke detaljer på tegniger! Mennsker er uten hals og biler vet jeg ikke om han gidder tegne en gang
Men han har nydelig handskrift da Så skal vel ikke klage

Og yngste han liker ikke bli klissete på hendene, så hand maling kan jeg glemme! Han kan male med skumgummi hjul, for da leker han at han kjøre bil i søla

Vi får få D-S til å lære han litt da! Det er faktisk veldig moro!
Også blir det så flotte tegninger! Så nå trenger vi større kjøleskap! I tillegg til albumet med plastlommer vi legger en del inni, som har hengt lenge nok på kjøleskap så er det masse kunstverk fra lille pjokken min!

Sånne skumgummihjul funker fint det og, blir masse kule mønster av det!
Og enda bedre er det jo når han får kjøre bil i søla! (Syns jeg ser han.. )

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 16:30   #33
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

For å komme i gang på forumet så kan jeg jo begynne med gratulere alle mamma'er med dagen. Har aldri vært noen fan av å "feire" slike dager, men nå som jeg er blitt mamma selv så kan det jo hende jeg fort endrer mening....

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 19:29   #34
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med dagen alle sammen!

Min første morsdag ble feiret med kake og kaffe.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 19:56   #35
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer alle mødre

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 20:29   #36
Skvetten
Passiv

Standard

Gratulerer med dagen alle sammen!

Jeg er alene-hjemme-mamma og er følgelig ikke feiret. Fikk en sms fra Plutten om ikke annet da.

Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 01:30   #37
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk råååsa cowboyhatt med pusekant av minsten.
Han hadde plukket den ut selv og synes gaven var kjempekul.
Jeg må tillegge at jeg er svak for utkledningsstæsj da
Itillegg fikk jeg såper og bodylotion.
Ungene var ute på egenhånd ( kjørt av meg) og handlet forrige uke.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.