|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Når vi voksne flyr alene ...Jeg har aldri likt å fly, men har ikke karakterisert meg som redd. Etter at jeg fikk barn er jeg blitt mindre og mindre glad i å fly, helt til nå, nå er jeg rett og slett redd. Teit - jepp.
![]() |
#22 |
flisespikker
|
![]() Sv: Når vi voksne flyr alene ...Jeg var ikke engstelig for å fly før, og jeg er det ikke nå heller.
![]() |
#23 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vi voksne flyr alene ...Jeg har aldri vært redd for å fly. Jeg er faktisk mye reddere i bil (og med god grunn). |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Når vi voksne flyr alene ...Forrige gang jeg jeg skulle hjem fra Oslo måtte jeg puste dypt for å ikke få panikk når det kom over meg at jeg ikke ville se dem igjen om noe skjedde.
![]() |
#25 |
Textrovert
|
![]() Sv: Når vi voksne flyr alene ...Tja, det hender jeg blir litt redd. Men stort sett ikke.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vi voksne flyr alene ...
En slik frykt blir ikke rasjonell, og det kan være vanskelig å tenke "statistikk", men ja, det er veldig mye større sjanser for at noe går galt på vei til flyplassen i bilen enn at det skal skje noe under flyturen slik at det går galt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Når vi voksne flyr alene ...Nei.
![]() |
#28 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vi voksne flyr alene ...Jeg er generelt blitt mer engstelig etter at jeg fikk barn. Er vettaskremt for at noe skal skje meg på den ene eller andre måten, og at jentene blir morløse. Vet det er helt tullete, men angsten sitter litt i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Når vi voksne flyr alene ...Har aldri vært veldig glad i å fly, men er veldig glad i å reise! Så jeg flyr, for det er uaktuelt å ikke kunne besøke "verden". Et par glass rødvin før turen hjelper utrolig, da.. Med eller uten barn er egentlig ikke så veldig ulikt.
![]() |
#30 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men i bil kan det også gå bra. I fly går det veldig ofte ikke bra når det går galt. Det er vel det folk tenker på. Ikke statistikk, men når det en gang skjer, så skjer det liksom ganske sikkert.
Ja der sier du det jeg også tenker i så mangt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
heimføing
|
Signere denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Originala
|
![]() Sv: Når vi voksne flyr alene ...Ja. Og så absurd det enn er, så er jeg mye mer nervøs når jeg reiser uten barna. Det kan ha sammenheng med at jeg har hendene fulle når jeg reiser med dem og ikke har tid til å være nervøs, men aller mest skyldes det at jeg er så ubeskrivelig redd for å dø fra dem (og det er jo klart mest sannsynlig at det skjer i en flyulykke |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Når vi voksne flyr alene ...Må innrømme at jeg ikke tenker over eller har angst for det. Jeg elsker å fly. |
![]() |
![]() |
#35 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså, jeg er ikke redd for å fly. Jeg synes det å fly egentlig er helt fantastisk. Men jeg får katastrofetanker likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
tankefull
|
![]() Sv: Når vi voksne flyr alene ...Tidligere elsket jeg å fly. Nå er det noe av det verste jeg vet. Samme med karuseller og lignende. Alt som innebærer en viss risiko er mye verre nå, enn før jeg fikk barn. Er hele familien samlet går det likevel greiere. Da er det ingen som blir sittende igjen. Iallefall hvis vi flyr alle sammen. Jeg kjenner at jeg blir mer og mer redd, og jeg må jobbe med meg selv. Jeg liker egentlig ikke å kjøre bil lenger heller pga dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|