|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
intro
|
![]() Sv: Sokker og tights?
Ah, som på 80-tallet, skulle jeg til å si - idet jeg oppdaget at Schnuppa hadde kommet meg i forkjøpet. Jeg går ikke av veien for det, altså. Generelt går jeg av veien for lite på dette feltet, kjenner jeg. Jeg kler overhodet ikke tights og bruker det aldri om sommeren, men nå har jeg begynt å bruke det over strømpebukse for å holde varmen vinterstid. Da har strømpebuksa og tightsen samme farge, og jeg har alltid sokker nedi støvlettene. Hvis sokkene også har samme farge, kan jeg godt gå med dem inne også. Det samme gjelder hvis jeg bare har strømpebukse. Det er mulig det ser teit ut, men det er viktigere for meg å være varm på føttene.
![]() |
![]() |
#22 |
Borte
|
![]() Sv: Sokker og tights?Det er vel ikke helt USA-sokker jeg sikter til heller.
![]() |
#23 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Sokker og tights?Sokker, korte eller lange og/eller leggvarmere. Jeg bruker mye korte bukser, kjoler og skjørt, ergo har jeg godt utvalg i strømpebukser, tights, lange sokker og leggingser. Sist redigert av vimjer : 26-01-09 kl 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
De hadde jeg glemt. Husker jeg brukte slike til korte tights også (mer sykkelbukser)
![]() |
#25 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Stilig.
![]() |
#28 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sokker og tights?Det kommer an på. Hvis jeg skal være pyntet - altså f.eks kjole med tights og pensko - så har jeg ikke sokker. Er det mer uformelt, så er det vel helt greit med sokker, jeg ser i alle fall mange brukke sånne 80-talls sokker til (og ikke nødvendig samme farge som tightsen har jeg notert). |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Introvert textrovert
|
Jeg også.
![]() |
#31 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Sokker og tights?Jeg bruker alltid sokker til, og. noen ganger leggvarmere. I det siste har jeg sett endel som bruker knesokker eller sokker som går over knærne til tights. Kunne faktisk tenkt meg å bruke det selv også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Sokker og tights?En liten tur på shopping og jeg innså jo at overknees er noe som har gått meg hus forbi. Vel, jeg kjøpte straks noen, og liker dem veldig godt. Leggvarmere har jeg brukt hele vinteren, så det blir ingen overgang. Alle disse fæncy knestrømpene som finnes i butikkene nå, skal de brukes dratt opp til knærne eller mer nedsunket som leggvarmere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sokker og tights?Jeg bruker sånne lange, ganske tynne strømper som egentlig går over knærne.
![]() |
#34 |
I gapestokken
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sokker og tights?Jeg går aldri barbent når jeg har på ankellange tights nå for tiden. Jeg bruker knestrømper, eller strømper som går over knærne.
![]() |
#35 |
Har fått viljen sin
|
Og da har du knestrømpene opp til knærne eller krøllet nedover nederste del av leggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Carpe Diem!
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sokker og tights?Hvor får man kjøpt slike tykke knestrømper?
![]() |
#37 |
Carpe Diem!
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg også.
![]() |
#38 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sokker og tights?Jeg bruker også knestrømper i forskjellige varianter.
![]() |
|
|