|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#163 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Sushi for nybegynnere
Tenkte jeg det ikke. Dere leger setter dere på deres høye vitenskapshest, men på privaten, ja daaa er det greit med nett-healing.
|
|
|
#166 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Sushi for nybegynnereDet var jammen god sushi. :sikle: Jeg var skikkelig lei meg over å måtte dra, men jeg hadde parkometer som løp ut, samt en liten guttebass som våknet akkurat i det jeg satte foten inn døra. Men det var veldig hyggelig selskap, og veldig god mat. Selv om jeg bare snakket mest med de på min halvdel av bordet. Var det forresten torsk jeg hadde gleden av å sitte overfor?
|
|
|
#168 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Sushi for nybegynnereSushi har jeg aldri spist, men kunne tenkt meg å prøve. |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Sushi for nybegynnereNei, vi er hjemme igjen, Hobbes.
|
|
|
|
#171 |
|
kamerat
|
Sv: Sushi for nybegynnereJeg gråter fortsatt over at jeg var innesperret sammen med flyttekassene mine og ikke kunne komme.
|
|
|
#172 |
|
flisespikker
|
Sv: Sushi for nybegynnereDet finnes ikke feile ender, bare for tidlige tidspunkt å gå hjem på.
|
|
|
#173 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Sushi for nybegynnereJeg er lei meg for at jeg ikke kunne komme. Møkk. Skulle gjerne pratet med torsk(23), lurer på om han er i slekt med en annen bruker som het torsk, en eksentrisk småbarnsfar som var innom her fra tid til annen.
|
|
|
#174 |
|
flisespikker
|
Det kom jeg ikke på å spørre om en gang.
|
|
|
#175 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg tror det er veldig mange av fiskene i havet som er torsk. Kanskje (23) står for nummeret i familien eller noe sånt? Har torsker like mange barn som Smiths Venner? :sosialichtyologiinteressert:
|
|
|
#176 |
|
flisespikker
|
Der sier du noe! Jeg gikk jo uten videre ut fra at det var fødselsåret eller noe sånt. Jeg burde lære meg å ha litt åpnere sinn og ikke være så forutinntatt. :tar selvkritikk:
|
|
|
#177 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Sushi for nybegynnereJeg har visst flere hyggelige kollegaer enn jeg trodde, og satt fast i jobbmiddag hele kvelden. Hilsen Luremusa.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
![]() |
|
|