|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du blitt målt for riktig BH-str. noen gang? | |||
| Ja |
|
63 | 55,26% |
| Nei |
|
51 | 44,74% |
| Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?
I mitt tilfelle så ante jeg ingenting om omkrets og cupstr og innerste hakk etc da jeg begynte "bh-karrieren". Jeg bare prøvde de som passet greit nok og kjøpte disse. Bher ble brukt på innerste hakket og en stund etterpå så skle de lenger opp på ryggen. Nå som de sitter riktig sitter de såpass langt nede at det dekker områder som ellers ville ha tøtet ut. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg sparer, samt manner meg opp til, å besøke en undertøysbutikk. Jeg har ingen BH-er som passer. Jeg har prøvd å gå ned i omkrets, og opp i cup, men enten svømmer puppen i cupen, eller den detter ut. Eller den både svømmer og detter ut! Hjelp! Dessuten er cup-fasongene ofte veldi forskjellige i samme størrelse. Noen er smale at det tyter ut i armhulene, andre er så brede at spilene gnager seg inn i armhulene.
|
|
|
#43 |
|
ctrl+z
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jada. Jeg blir målt i min lokale Change-butikk. Veldig flinke og prisen er så absolutt verdt en riktig bh-str. Jeg bruker 75E.
|
|
|
#44 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg har blitt sett paa og maalt og har prövet selv. Det blir alltid 75B. Jeg skjönner ikke hvordan det er mulig aa ta saann feil selv, jeg. Hvis man pröver et sted som har stort utvalg, altsaa. Man ser da vel selv hva som sitter finest, eller? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg er helt enig med Miss Norway. 80 passer på innerste hakket i butikken, men etter en tids bruk blir det slark og bh'en siger oppver bak og nedover foran.
|
|
|
#46 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?
Mine kosta mellom 5 og 600. Det fine er at når du har kartlagt størrelsen er det supert å handle når det er salg, det gjorde eg i Stjørdal. Og dermed vart det Triumphpris likevel.
|
|
|
|
#47 |
|
Ferdiglada
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?For lommeboka sin del må en berre motstå fristelsen til å kjøpe matchende truser til 400 kroner stykket. Det klarte ikkje eg.
|
|
|
|
#48 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Noen som vet om en butikk i Trondheim som måler slikt, og som er dyktige og har bh i store str? |
|
|
|
|
|
#49 |
|
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg har faktisk handlet en BH på Change til 300,- og, det er ikke dyrt altså, og det var ikke salg.
|
|
|
#52 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Re: Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?
Jeg finner ikke bh på change, har vert der flere ganger men de klarer ikke finne en eneste som passer. Og da forteller jeg størrelsen, problemene mine og hva som fungerer, men etter seks-syv ulike bher går jeg lei og går ut igjen. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
blant fjord og fossevell
|
Netty er ganske flinke, butikken i vaskerelven er flyttet til olav kyrres gate. Jeg tror det er der de er flinkest. Ellers har de utsalg i kløverhuset, på nedsiden ved siden av rema1000. De er vel de flinkeste i Bergen tror jeg. (Bare at jeg har funnet en enese bh der, og det er den som er minst bra på av alle jeg har. De siste jeg har nå har jeg vert i Stavanger etter.) |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg prøvde meg først i en butikk her jeg bor, som nå har gått konk. Hun dama som jobbet der var ikke flink i faget sitt, og jeg fikk en service jeg sent vill glemme. Jeg ammet på den tiden og sliter med store bryster, og dama kunne ikke la være og kommentere det att stakkars meg som hadde så store pupper og jeg kunne få hjelp til det der få operert dem. Greit og gi tips altså men når man nevner det flere ganger og offer seg, for og si etterpå jeg tror ikke det finnes bh i din str eller vi har det ihvertfall ikke. Hun målte meg ikke engang for og finne det ut. Nå har jeg gått ned 25 kilo siden dengang og var i Grimstad i sommer der fikk jeg god hjelp, fant ut att jeg brukte 70E. Og jeg har vel ikke gått ned så mye i selve puppene selv om jeg har tatt av 25 kilo. Men brystene mine blir litt større når jeg ammer enn normalt. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
bravissimo.com |
|
|
|
|
|
#56 |
|
blant fjord og fossevell
|
Jeg liker både Freya og Fantasie.. Dette må sjekkes ut. Tusen tusen takk!! |
|
|
|
|
|
#58 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jepp. Litt skummelt å handle slik, for jeg er supersær på bhene mine og de ulike modellene passer ulikt, jeg kan ikke bare se på størrelsen. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?I lengden er det ikke dyrere å kjøpe dyre bher, for de holder seg så mye lengre. Jeg gir ikke mine fra Princesse tam-tam spesialbehandling, men etter ukentlig vask i vaskemaskin i to og et halvt år så har verken strikken blitt hard eller fasongen endret seg. Slik som skjer med bher fra HM.
|
![]() |
|
|