Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Er begge deler tillatt?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-06, 17:08   #21
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er begge deler tillatt?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

...men nå er jeg oppvokst med å si "- i ste, sne, sepe etc etc"

Oi ... Jeg er visst virkelig, virkelig utgått jeg også hører jeg.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 17:27   #22
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg er visst lit utgått på dato jeg også. :sitter i samme bås:

Vi kan være venninder vi Safran.

Jaaa!

Gammel 11-12-06, 21:35   #23
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt rart å observere at eg som kjem frå tjukkaste nynorsk-land har eit dialektord som er nesten heil-dansk.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 21:37   #24
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Klart det er lov å skrive venninde. Det er riksmål.

Men riksmål er ikke offisiell norsk, kjære venninde .

Gammel 11-12-06, 21:54   #25
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Men riksmål er ikke offisiell norsk, kjære venninde .

Nei, men det er ikke synonymt med forbudt.

Gammel 11-12-06, 21:59   #26
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

For det er vel ingen som sier venninde med d?

Gammel 11-12-06, 22:11   #27
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Så, så. Det er bare Mams som ikke er helt oppdatert.

Gammel 11-12-06, 22:14   #28
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Standard

Puh, det var godt :letta:

Gammel 11-12-06, 22:39   #29
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men det er ikke synonymt med forbudt.

Nei, man har da ytringsfrihet her i landet, din vrangpeis!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 22:42   #30
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Nei, man har da ytringsfrihet her i landet, din vrangpeis!

Gammel 19-02-07, 17:43   #31
Belle
Nybegynner

Belle sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Belle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg sier venninde.

Jeg er ikke fra Oslo og snakker ikke pent, ikke sier jeg sepe eller sne heller men venninde har jeg aldri tenkt påsom "pent".

Belle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 18:09   #32
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

For det er vel ingen som sier venninde med d?

Joda - jeg sier venninde men skriver venninne.

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 23:04   #33
Buffe
Bare svada..

Medlem siden: Feb 2007
Buffe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg sier venninne og skriver venninde. Har alltid gjort det. Hvorfor?

Men litt kjekk diskusjon, for jeg har ofte sett på ordet og lurt på om jeg har skrevet det feil

Så det var godt å se at jeg bare er litt uttafor og gammeldags

Gammel 21-02-07, 13:08   #34
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Næmmen......

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.