Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Når er man tilgitt?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-09, 16:12   #27
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er man tilgitt?

Jeg syntes du var veldig korrekt. Du la deg virkelig flat og jeg syntes det står så respekt av det at det er nok for min del.... R.E.S.P.E.C.T... lalala..

Noe jeg kan reagerer på, som jeg har opplevd andre steder og noen få ganger her, er at folk tar med seg holdningen, "jeg liker deg ikke", til neste tråd. Fra å omtrent aldri ha hatt noen store diskusjoner med denne personen, så har man det altså hele tiden en periode.

Det går over det og.

En annen ting.. når man formulerer seg klønete og retter opp.. men så får fortsatt ikke tråden fokus på det som er ment, fordi det tydeligvis må sies hundre ganger, og man kan IKKE gi vedkomne litt slækk på det, fordi feile er menneskelig.. det syntes jeg er slitsomt...

Hilsen en som gjør hyppinge og mange slurvefeil.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.