Sv: Hvordan ligger dere an med juleforberedelsene?
Juleforberedelser...
Pakkene til min familie er i boks (de skal sendes med post eller kurer). Sambo mangler nok noen pakker til sin familie, men det er hans bord - jeg hjelper om jeg får beskjed.
Vi skal til svigeronkel og -tante på julaften, skal bo hos svigers som bor i en annen by - så voldsomt med julepynting trenger vi da ikke. Men nyttår får vi gjester, og med 'relativt' nyinnflyttet leilighet har vi en del som gjenstår av organisering og rydding før det er klart for storinnrykk av søsterfamilien. Men det kommer seg nok.
En annen ting jeg bekymrer meg litt for er julekortene. Mange som ønsker, venter og fortjener fine trivelige julekort - men jeg merker at ambisjonsnivået synker etterhvert som dagene går og ingenting skjer på den fronten heller.
Jah, noen sorter er i boks: pepperkaker fra trykkeverksted med søsterfamilien, lillemann og farmor har bakt kakemenn, og fotballlaget kom med en eske av mormors beste på døra. De er dødsgode! Trenger krumkaker for å bli lykkelig, men om jeg hoster opp et jern eller går på MEGA vil tiden vise.