Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Kjøttboller på pizza - noen med god oppskrift?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-09, 13:30   #1
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøttboller på pizza - noen med god oppskrift?

Vi tenkte vi skulle prøve å lage kjøttboller på pizzaen i kveld - noe lignende sånne som de har på peppes. Noen som har en god oppskrift?

Gammel 31-01-09, 14:36   #2
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøttboller på pizza - noen med god oppskrift?

Kjøpe peppeskjøttboller i butikken? :hjelpsom:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 14:38   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja, mine smaker ikke Peppes, og jeg hiver bare i det jeg har. Rører sammen kjøttdeig med finhakket løk, hvitløk, krydder og egg eller noe og lager små boller som jeg ligger rå oppå pizzan. Blir veldig godt.

Gammel 31-01-09, 14:56   #4
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Iset lager noen heeeelt fantastiske. Iset! :megafon:

Gammel 31-01-09, 15:25   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Det var noen kjøttboller jeg fant oppskrift på enten her eller på lavkarbo.no som inneholdt fetaost. De var fantastiske . Jeg mener jeg spurte etter dem også her inne. Skal søke litt og se.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 15:26   #6
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Her: oppskriften med bilde brukte jeg.

http://www.foreldreportalen.no/forum...boller+fetaost

Sist redigert av Señora : 31-01-09 kl 16:27. Årsak: Sorry, glemte linken
Gammel 31-01-09, 15:56   #7
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Her: oppskriften med bilde brukte jeg.

Finner ikke noe her.

Gammel 31-01-09, 16:27   #8
Señora

Señora sin avatar

Standard

Nå har jeg lagt til linken

Gammel 31-01-09, 16:45   #9
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Nå har jeg lagt til linken

Storartet, takk.

Gammel 31-01-09, 18:19   #10
Lita
Passiv

Standard

Åh, man blir jo sulten av mindre! :ropepågubben:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.