Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Liker du salt lakris?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Liker du salt lakris?
I'd trade body parts just to smell it. 16 10,67%
I'd cross a desert for a piece! 17 11,33%
I'd give you all my money. 4 2,67%
I really like it. 80 53,33%
It's allright. 23 15,33%
I'll have some in polite company. 3 2,00%
Just say no! 6 4,00%
I'd rather eat pus. 1 0,67%
Not if it were the last food left in the world. 0 0%
Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-09, 23:58   #61
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du salt lakris?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg tror faktisk jeg levde på det, eplejuice og et par tilfeldige kneippskiver med servelat den sommeren jeg var 16, hadde sommerjobb og bodde helt alene i farmors hus i byen.

Jeg tror jeg levde på den samme kombinasjonen den vinteren jeg var gravid.

Gammel 30-01-09, 00:11   #62
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Ja, selvfølgelig!

Gammel 30-01-09, 00:18   #63
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Det er kjempedigg!

I Usa er det ikke å oppdrive, så mamma måtte sende en stoooor godtepose med masse salt lakris med jevne mellomrom.
Den siste posen jeg fikk orket jeg ikke å spise opp så jeg prøvde å prakke på mine kollegaer resten, men det var noe av det mest motbydelige de hadde smakt. (Og de synes også at Hershey's Kisses er verdens beste sjokolade.) Endte med at jeg kastet masse. :what a waste:

Jeg fikk ha mine Tyrkiske pepper fra Tax Free'en helt for meg selv når jeg var i USA ja!

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Elsker salt lakris! Salte sild, salte dødningehoder og diverse andre typer myk, salt lakris. Og tyrkisk pepper, pulverpadder, rustne spiker. Farlig godt!

Läkerol med salmiakk mmmmm!

:nammi:

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Han flirte og var veldig fornøyd, for det underbygger jo teorien hans. Jeg kom på nå at jeg sa ikke noe om det, men han trodde også (som andre har nevnt) at det er et skandinavisk fenomen, det med salt lakris.

Jeg tror også det! Genetisk tenker jeg!

Gammel 30-01-09, 01:04   #64
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Klart jeg liker salt lakris .

Salte smokker - aaaaah...

Gammel 30-01-09, 01:51   #65
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Det er det beste som finnes!
Men det må være skikkelig salt, og uten den ekle kjemiske smaken som de har ødelagt alt for mye god lakris med i det siste.

Gammel 30-01-09, 03:23   #66
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker godt salt lakris. Salt sild og non stop er en god kombinasjon.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.