Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Maarud salt & vinegar

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-09, 20:18   #61
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maarud salt & vinegar

Urk!

Gammel 28-01-09, 20:28   #62
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Syns ikke den er god.

Gammel 28-01-09, 21:16   #63
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Jeg tror dere lyver. Den fantes ikke på ULTRA i dag, og de har jo alt!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har nå sjekket på Narvesen, Meny, Rema og Kiwi til ingen nytte.

7-11! :gjentar meg selv:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:24   #64
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, 7-11. Ikke Narvesen. *treg*

Gammel 28-01-09, 21:24   #65
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, nå retter mannen på meg her. Vi var på 7-11, ikke Narvesen. *fortsatt treg*

Gammel 28-01-09, 21:58   #66
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, nå retter mannen på meg her. Vi var på 7-11, ikke Narvesen. *fortsatt treg*

Da får dere ta turen til min 7-11.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:58   #67
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Da får dere ta turen til min 7-11.

Ja, det er snart så jeg gjør det.

Gammel 28-01-09, 22:14   #68
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

For de som bor i stavangerområdet så har de chipsen på maxi.
Jeg fikk akkurat hjem en pose og nå skal jeg kooose meg. !

Gammel 28-01-09, 22:56   #69
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Ahhh... Jeg tok turen til 7-11, den sjappa som er nærmest oss. Der hadde de den. Nå skal jeg spise kveldsmat, og så nyte en neve med potetgull. Kjører egentlig godisfritt for tiden, men gjorde på forhånd unntak for Salt & vinegar for prøvesmaking.

Gammel 28-01-09, 23:07   #70
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

For de som bor i stavangerområdet så har de chipsen på maxi.
Jeg fikk akkurat hjem en pose og nå skal jeg kooose meg. !

Maxi, som i Ica Maxi? *håpefull*

Gammel 28-01-09, 23:14   #71
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Maxi, som i Ica Maxi? *håpefull*

Jepp!

Men det var få igjen som lå litt gjemt i dag.. Jeg hører rykter om at de får varer i kveld da..

Gammel 28-01-09, 23:40   #72
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jepp!

Men det var få igjen som lå litt gjemt i dag.. Jeg hører rykter om at de får varer i kveld da..

Vi har Ica Maxi her også
Skal ta en tur innom i morgen og "min" Ica Maxi har sikkert plenty poser igjen

Gammel 28-01-09, 23:48   #73
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Vi har Ica Maxi her også
Skal ta en tur innom i morgen og "min" Ica Maxi har sikkert plenty poser igjen

Gammel 28-01-09, 23:53   #74
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Gammel 29-01-09, 10:37   #75
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Men man trenger noe som får folks vekt til å dale, og det mener jeg eddik kan bidra til. Så når man først skal stappe i seg potetgull.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 14:36   #76
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Sleng over litt da

Gammel 29-01-09, 19:45   #77
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

:to poser i skapet:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 20:00   #78
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bocca, her.

ER denne god altså? Fikk den som nyhet på mandag, ikke smakt enda.

Mix har den tydeligvis også.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 23:44   #79
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke funnet den noe JÆVLA sted. Ikke hadde de på Maxi heller. :skrik:
Jeg får tråle bensinstasjoner og sånt i morgen.

Gammel 30-01-09, 23:54   #80
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

:to tomme poser i søpla og Benzo har sår i munnvikene:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.