|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Unik
|
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Kunne ikkje falle meg inn. Den står godt gøymt nede i kjellaren. Til tider er det vanskelig nok å komme seg bort til den. Tørketrommelen som står oppå gjer det heller ikkje noko lettare.
|
|
|
#42 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Vi hadde vår på reparasjon i høst. Da fikk jeg vasket gulvet skikkelig. Men det var egentlig ikke så skittent.
|
|
|
|
#43 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Selvfølgelig vasker jeg under vaskemaskinen.
|
|
|
#44 |
|
By the Sea
|
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Vaskemaskin har det blitt vasket under ved flytting/utbytting av maskin.
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker dere under vaskemaskinen?Om mannen finner på å dra frem maskinene, da er jeg kjapt på plass med vaskefille og såpevann ja. Det hender ikke særlig ofte. |
|
|
|
![]() |
|
|