Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sokker og tights?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-09, 10:23   #1
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sokker og tights?

Jeg bruker bomullssokker i samme farge som tightsen, dvs. vanligvis svart. Hjemme går jeg barbeint, på jobb bruker jeg støvler inne de dagene jeg har tights (mot innesko ellers) og på besøk går jeg på sokkelesten. Men nå er vel jeg neppe noe fashionicon til etterfølgelse.

Gammel 26-01-09, 10:29   #2
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker tynn, eller mellomtynn, strømpis under. Det er jo så kaldt med bare tights på bena.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 10:30   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier forøvrig også å ha sokker i lik farge som tightsen - sorte - that is.

Gammel 26-01-09, 10:33   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg pleier forøvrig også å ha sokker i lik farge som tightsen - sorte - that is.

Inni eller utenpå tightsen?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 10:37   #5
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Jeg har sokker i samme farge som tightsen. Så drar jeg tightsen over hælen (Jeg er lav). Ser vel ut som en strømpebukse, men det er jo vinter.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 10:42   #6
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker sokker som går godt over kneet. Ikke nødvendigvis i samme farge, men som passer til tightsen. I dag har jeg grå tights med sorte, tykke strømper til like over kneet. Kunne også brukt de til sorte tights.

Ser fint ut både med og uten støvletter.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.