Sv: Enkleste tøybleie-system?
Jeg har itti bitti d'lish snap in one som hovedbleier. De er geniale, man klikker innleggene på plass med trykkknapper, og kan klikke på ekstra booster hvis man har behov for det.
Tørker fort, og trekket kan brukes mange ganger før man må vaske det.
Bumgenious onesize er og veldig bra bleier, litt mer arbeid siden man må stappe dem (lommebleier) men de kan justeres etter som barnet vokser. Litt stor bleiebak.
På natten ville jeg valgt formsydde bleier, bambus har best absorbsjonsevne. Formsydd, med nok innlegg samt en ullbukse holder fint natten over.
Andre bleier jeg har prøvd og er fornøyd med er happy heiny's one size, motherease og nappies by minkee (mener jeg å huske)..
Oppbevares i en wetbag på badet, vasker bleiene på 60 grader ca hver 3 dag med blenda sensitive flytende vaskemiddel.
Stripping (nøytralisering) gjøres slik:
natron i forvaskkammeret, vaskemiddel i hovedkammer og eddik i skyllemiddelkammeret - kokvask.
Dette sliter veldig på bleiene, og du trenger ikke å gjøre det ofte.. Litt eddik i skyllevannet i ny og ne gjør godt. Natronen er hvis bleiene lukter etter vask, da er det amoniakkrester i bleien som natron nøytraliserer.
Hvis du skyller bleiene godt i kaldt vann når du tar dem av, så minker du problemet med amoniakk.
Rispapir i bleiene kastes i do når det er bæsj på det. Rispapiret kan og vaskes om det bare er tiss på det.
Det er greit å være obs på at man ikke skal bruke feks sinksalve på stumpen når man bruker tøybleier, da slike salver tetter bleien.
Det kan og være greit å vite at bleien blir bedre og bedre etter noen vask. Bambus feks trenger en del vask før den suger optimalt. Men når de er innvasket så er det utrolig bra. 
Lykke til. Tøybleieverdenen er utrolig fascinerende!