|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Jeg ville helt klart ha feiret bursdagen en annen dag. Jeg ville ikke slått sammen to bursdagsfeiringer heller, for den del.
|
|
|
#42 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?
Vi slår sammen bursdagsfeiringen for tre av ungene, voksenbursdagen altså. Alle har bursdag innenfor en mnd og jeg orker ikke 6 selskap på en mnd og ungene er ikke akkurat overbegeistret for voksenselskap.
|
|
|
#43 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Må kanskje presisere at det er voksnebursdag vi også har slått sammen. For all del ikke barnebursdagene. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Enig med røkla, jeg vile ikke gjort det.
|
|
|
|
#45 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Hvis det bare er snakk om et "gratulerer med dagen" og overlevering av gave, så synes jeg det er OK, egentlig. Det blir jo ikke det samme som å slå sammen feiringene. Såfremt det ikke fører til skuffet 7-åring? Men 7-åringen er kanskje uansett mer opptatt av barnebursdagen?
|
|
|
#46 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#47 |
|
er grønn og fin.
|
Det var den varianten a voksenbursdag jeg hadde tenkt på.
|
|
|
#48 |
|
Ekvilist
|
Mener du for to barn da, eller gjelder det voksen/barn? Jeg er superduperfornøyd med å ha født en Pode omtrent på pappaen og farmorens bursdag, og en Pjokk nesten på mammaen sin bursdag. Fem fluer i to smekk!
|
|
|
#49 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Jeg ble konfirmert på 15-års dagen min og det var litt greit (alle sang bursdagsangen for meg) og litt kjipt (flere i selskapet hadde glemt at det var bursdagen min). Jeg hadde ikke slått sammen begivenhetene, jeg ville gitt dem hver sin dag. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Jeg hadde ikke slått dem sammen.
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mente for to barn. Jeg kunne fint ha slått sammen bursdagen min med en av ungenes, men da jeg var barn og lillesøsteren min hadde bursdag dagen etter, var det ikke like gøy. Lillebroren min har bursdag en uke tidligere, og noen ganger ble alle tre slått sammen. Det ble ikke helt det samme. Det er fint med en dag som er bare din.
|
![]() |
|
|