Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FP om 40 år?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-09, 19:06   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP om 40 år?

Evt.
Min datter synes jeg kler meg så gammeldags! Hva er galt med slimfit jeans og tunika liksom?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:17   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Evt.
Min datter synes jeg kler meg så gammeldags! Hva er galt med slimfit jeans og tunika liksom?

Jeg tror nok denne er mer sannsynlig enn Mariebukser. Det virker som en del av dere tror at vi kommer til å kle oss som våre besteforeldre bare fordi vi blir gamle.

Jeg håper & frykter at Ebba Haslund har rett:

Sitat:

- Jo mer individualistiske vi har vært, desto verre blir vi med alderen. Og dersom man tror at man blir snillere med alderen, så tar man feil. Jeg taler av erfaring, min evne til å ergre meg skjerpes stadig, forteller Haslund.

Ut fra det er det vel mer sannsynlig å se tråder som

- Husk rullatoraksjon mot sentralkjøkkenkonseptet på Torgalmenningen i dag! (Madame Mim)
- Hvem så barnetv med barnebarna i går? (mumrik)
- Kan noen få skikk på Oslo Sporveier!? (Joika)
- Reagerer dere på barnebarnas klesstil? (Electronica)
- Hvor får jeg tak i Dr. Martins nå? (Kirsebær)
- Lærerne retter barnebarnas oppgaver feil! (Tinetoff eller Zoë)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:27   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg tror nok denne er mer sannsynlig enn Mariebukser. Det virker som en del av dere tror at vi kommer til å kle oss som våre besteforeldre bare fordi vi blir gamle.

Jeg håper & frykter at Ebba Haslund har rett:

Ut fra det er det vel mer sannsynlig å se tråder som

- Husk rullatoraksjon mot sentralkjøkkenkonseptet på Torgalmenningen i dag! (Madame Mim)
- Hvem så barnetv med barnebarna i går? (mumrik)
- Kan noen få skikk på Oslo Sporveier!? (Joika)
- Reagerer dere på barnebarnas klesstil? (Electronica)
- Hvor får jeg tak i Dr. Martins nå? (Kirsebær)
- Lærerne retter barnebarnas oppgaver feil! (Tinetoff eller Zoë)

Spot on!

Svar

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.