Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-06, 02:08   #961
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Oisan, så schvært det bildet ble da

morgana er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 02:10   #962
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Oisan, så schvært det bildet ble da

Det ble mega-digert

Gammel 09-12-06, 08:27   #963
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette får lillemor i julepresang. Hun er hekta på Kardemomme og Hakkebakke, så dette tror jeg blir bra.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kardemommeseske_tb.jpg (23,4 KB, 55 visninger)
pippo er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 10:26   #964
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Noen som kan korte ned min liste også med denne i str 1??

Denne hadde de akkurat fått inn på Zant på CCVest, men det betyr jo ikke at de har str 1 fremdeles da.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 10:45   #965
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Godt jeg bare kjørte forbi CC Vest i går da
Tenkte jeg skulle stoppet, men hadde det så travelt

Skulle hente ennå en mobil jeg har fått på jobben på Lysaker
En Sony E P900, ganske kul sak, men har hverken hatt tid eller overskudd til å se så mye på den
Akkurat denne går utenom trillingkort etc, har eget nr og det er en egen kundegruppe som skal benytte det nr som supportnummer

Gammel 09-12-06, 11:38   #966
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg venter på disse fra Ellos.
Julegave til Liven fra Liven.

Har bestilt dem jeg også, men har fått levert feil to ganger nå! Er rimelig forbannet, kan man si.. Det er forøvrig de samme støvlettene som jeg hadde på meg da vi møttes! Veldig gode å gå med!

Gammel 09-12-06, 14:51   #967
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpte meg denne i dag:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg I1.jpg (33,7 KB, 28 visninger)
Filtype: jpg I2.jpg (60,7 KB, 38 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 16:00   #968
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpt julegaver, to siste.
En liten reservepakke til Ine-mor og til Vimjer ...ingenting på ønkelisten, men du blir vel så glad

Og slo til altfor mye til meg selv, skulle ikke, ville ikke, men fikk et rasende godt tilbud
Biker skinnjakke i nydeligste mykeste hanskeskinn med mange flotte detaljer fra Munthe plus Simonsen, svindyr, men absolutt fabelaktig
Skal ta bilde etterhvert

Gammel 09-12-06, 19:26   #969
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjøpt julegaver, to siste.
En liten reservepakke til Ine-mor og til Vimjer ...ingenting på ønkelisten, men du blir vel så glad

Og slo til altfor mye til meg selv, skulle ikke, ville ikke, men fikk et rasende godt tilbud
Biker skinnjakke i nydeligste mykeste hanskeskinn med mange flotte detaljer fra Munthe plus Simonsen, svindyr, men absolutt fabelaktig
Skal ta bilde etterhvert

Skynde deg med bilder!

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 20:04   #970
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Her er bilder
Den er sort matt i skinnet, blitsen lager skinnet litt blankt
Nydelig mønster på ryggen og fantastiske detaljer
Munthe plus Simonsen er rett og slett bare lekkert
Mønsteret under ermene og i siden, er strikk i skinnet så den sitter veldig flott på

Gammel 09-12-06, 20:50   #971
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Har bestilt dem jeg også, men har fått levert feil to ganger nå! Er rimelig forbannet, kan man si.. Det er forøvrig de samme støvlettene som jeg hadde på meg da vi møttes! Veldig gode å gå med!

Er det normale str på ellos sine sko ? eller er de små i str?

Butterfly er ikke aktiv  
Gammel 09-12-06, 23:17   #972
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Kjøpte meg denne i dag:

Jeg leste nettopp om den norske designeren som lager disse.
Den var nydelig.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 10-12-06, 13:52   #973
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg leste nettopp om den norske designeren som lager disse.
Den var nydelig.

Det stod om henne i Custome, blant annet.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 10-12-06, 14:23   #974
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vimjer: nydelig genser!

Angelique: Slike tilbud vil jeg også ha!

Selv har jeg kjøpt en nydelig bomullsskjorte/bluse/topp med litt rare dusker med pompom'er på, falt pladask for den; den var helt utrolig MEG. Skal se om jeg finner bilder (hjemmesiden har selvfølgelig bare flash-drit-møkk-layout)

ÅH! Der klarte jeg det! Tok bare et bildeutsnitt av skjermbildet!

Fargen er forresten gråblå, ikke så grønnaktig som den ser ut på bildet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bluse.jpg (55,9 KB, 58 visninger)

Sist redigert av Miss Norway : 10-12-06 kl 15:03.
Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 10-12-06, 18:15   #975
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Vi har vært en spontan tur til Drammen idag og kjøpt julekjole til Ine-mor
Hun ønsket seg en Sand kjole, og vi fant en nydelig til anklene i turkisblå med sølv rundt brystet
Helt nydelig

Kjøpte litt sminke til meg selv bare, øyenskygge og en blyant samt mascara
Jeg kjøper sminke omtrent hvert 5.-6. år , så det var på høy tid med litt nytt og fresht
Øyenskygge og blyant fra Chanle og så var det sånt pakketilbud på mascara samt en liten lebestift fra H.Rubinstein

Gammel 10-12-06, 19:19   #976
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg mottatt dette fra Sprell:

Gammel 10-12-06, 22:17   #977
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjøpt bursdagsgave til nevøen min som ble 1 år i dag. Prinseull fra Janus. Masse fint.
Kjøpte denne:

og denne strømpebuksa:

Vurderte å kjøpe denne buksa også,

men den var så stor i str 80 som var minste størrelse, at han neppe ville passe den før neste år så liten som han er, så vi lot det være. Men jeg må innrømme at jeg har litt lyst på den til minstemann.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 11-12-06, 02:12   #978
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

[IMG][/IMG]

så enormt lekkert, Angelique ! Ja, Munthe + Simonsen lager mye fint. Har bestilt litt M+S samt Malene Birger over nettet og fått det sendt til de venner i Danmark hvor vi skal bo i julen.

LaBanga: jeg kjøpte prinseull-sett til begge gutter iår og har vært veldig fornøyd. "jogging-buksene" til mindsten skal dog jævnligt strammes opp i livet, ellers får han hengerøv.

Gammel 11-12-06, 09:18   #979
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var i Bergen i helgen og endte opp med en lang genserkjole med stor løs hals i plommerødt fra Vila og fant ut at de førte Odd Molly på Noa Noa, nede i kjelleren.

Endte med denne jakken i blått. Legger ved bildet av den hvite, så dere kan se de fine hekledetaljene. Jeg bruker vanligvis str. 2 i Odd Molly, men denne måtte jeg ha i str. 1, den var ganske stor i str. Jakken passet aldeles utmerket sammen med de blå støvlettene mine, og jeg supplerte med et blått perlekjede.

Jeg tror av en eller annnen grunn at jeg er i utlandet når jeg er i Bergen, og liker mye bedre å shoppe der enn i Oslo. Telegrafen er et supert sted å shoppe, samme er Galleriet, Kløverhuset, Sundt og flere til. Så jeg dro kortet til det glødet og storkoste meg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 338_chinablue.jpg (26,0 KB, 43 visninger)
Filtype: jpg 338_white.jpg (40,4 KB, 48 visninger)
Gammel 11-12-06, 09:54   #980
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

M.Mim: hadde de OM på NOa altså?? Da kan jeg jo kanskje finne det i min by også da..

Mandarin er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.