Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Til helgen kommer snøen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-09, 19:36   #61
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Til helgen kommer snøen

Nå er det i hvertfall helt fantastisk i Oslo!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 19:42   #62
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Re: Sv: Til helgen kommer snøen

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Nå er det i hvertfall helt fantastisk i Oslo!

Ja det blir definitivt aking i morra! Og så får påsan gå på ski til barnhagen, hvor kult er ikke det?!

Gammel 18-01-09, 19:44   #63
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Her har det kommet litt kan man si!

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 19:47   #64
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Her er det masse snø.

Gammel 18-01-09, 20:20   #65
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er litt deilig med denne hvite sneen. Sne er egentlig finere ord enn snø.

Men jeg er glad jeg slipper å kjøre i det føret det er nå. Skulle egentlig på jobb i natt, men nå er jeg smittet av lillesøsters heftige magevirus og må være hjemme...

Gleder meg til vi er friske og kan base!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 21:13   #66
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Men nå kan det godt SLUTTE å snø *makt for 3. gangen idag*

Den snøen som kommer nå er tung og våt iallefall.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 21:16   #67
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

:tupper værgudene i rævva:
Jeg vil ha snø, hører dere!?!?! SNØ!!!

Takk skal du jammenmeg ha. Gubben har nå brukt to timer fra Moss og er fortsatt ikke hjemme. Nevnte jeg at jeg har vært alene i hele dag med syk Tigergutt? Og at vi ikke har sovet i natt?

Gammel 18-01-09, 21:19   #68
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg måkt tre ganger i dag, så snøen kan gjerne ta seg en pause nå.

Gudskjelov fant jeg endelig ekstra nøkkelen til garasjen slik at jeg slipper å måke ut bilen i morgen tidlig.

Vi var forøvrig langt inni skogen og tente bål da det begynte å snø som værst i dag. Det var egentlig ganske koselig.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 21:19   #69
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Det snør å snør. Fint med snø men skulle gjerne hatt garasje til bilen nå kjenner jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 21:39   #70
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har måkt bare en gang, men da var det litt å ta også da.
Men det var bare lett snø da.
I morgen tidlig blir det måking igjen, for da har KANSKJE måkebilen vært her og måkt i veien.
Eller de tar den vanlige varianten og dropper det og regner med at det etterhvert smelter og blir borte og dermed ikke nødvendig å måke...........

Gammel 18-01-09, 21:44   #71
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Måket snø tre ganger i dag og i kveld kom endelig traktoren og måket for meg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 21:54   #72
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Sne er egentlig finere ord enn snø.

Å nei, du!

Gammel 18-01-09, 21:56   #73
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo ikke med måte heller! Jeg er veldig glad i snø (ordet sne forekommer altså ikke her jeg bor, hvertfall ikke hvis man vil overleve sosialt), men nå blir det litt tungvint. Mannen har måkt i tre (!) timer og har akkurat nå fått ut bilene.

Gammel 18-01-09, 22:01   #74
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det kunne ikke falle meg inn å bruke ordet SNE, det blir det samme som å si NU. Se, nu sner det! Snedig!

Men sneen høres vakrere og renere ut enn snøen.

Nuvel.

Mannen må ut og måke for 3. gang, og jeg har lovet ham kveldsmat og kakao når han kommer inn med roser i kinn (og brilledogg).

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 22:09   #75
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Til helgen kommer snøen

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Det kunne ikke falle meg inn å bruke ordet SNE, det blir det samme som å si NU. Se, nu sner det! Snedig!

Men sneen høres vakrere og renere ut enn snøen.
(..)

Det kan jeg være helt enig i.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 22:10   #76
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tre timer nå, og fortsatt ingen Tigermann eller Tigerunge.

Her måker vaktmesteren. :blid:

Gammel 18-01-09, 23:50   #77
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åhhh!!! SNØ!!!

Jeg har vært på skitur og skøytetur med barna i helgen, og igår kveld dro vi med DET bagasjelasset med soveposer og ymse, til lavvoen i skogen (barnehagen har egen bålplass med lavvo stående ute hele året :digger det. Snakk om å kose seg!!! Overnatting i lavvo med vedovn (inni lavvoen) er virkelig noe jeg kan anbefale! Utrolig syn i morges da jeg måtte måke en tynn rundig med snø av soveposefotenden til jentungen... Topphetta på lavvoen er ikke montert på, så snøen har en liten åpning...

Og jeg har måkt i flere timer, og gleder meg til ny runde imorgen. Her skal visst snø hele natta og morgendagen. Tror jeg dåner av lykke, dette har jeg venta på. Tenk på allede vakre skisporene som preppes imorgen, da folkens!

Og du Marit K, som bor i Øvre Romerike, er vel heldig!!! Er ikke det i nærheten av ROmeriksåsene da, snø-høl-åsene de lux???

Gammel 19-01-09, 11:48   #78
Katarina
Aktiv

Katarina sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Øvre Romerike
Katarina er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Og du Marit K, som bor i Øvre Romerike, er vel heldig!!! Er ikke det i nærheten av ROmeriksåsene da, snø-høl-åsene de lux???

Jeg bor også der Ikke i åsene altså, men i nærheten. Men har ikke vært så mye i åsene ennå, siden vi har hatt mer enn nok å gjøre med bygging og flytting. Men nå er det ihvertfall 20 cm med snø utenfor her, og jentene har fått med seg ski på skolen. Stor stas! "Baksiden" av medaljen er snømåking og trafikk-kaos, men vi synes det er godt med trim, og så tar vi jo toget (hvis det går vel og merke.. )

Men uansett hvor mye vi diskuterer om vi liker snø eller ikke, så HAR vi nå engang snø mange steder i Norge. Hvert år. Sånn er det jo bare. Liker man det ikke, så får man vel flytte på seg til varmere strøk da... Været får man ikke gjort så mye med... Man kan jo alltid prøve å protestere Men som kjent nytter det lite

Gammel 19-01-09, 12:03   #79
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Hjelp, vi snør inne. Omtrent.

Gammel 19-01-09, 12:09   #80
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så fiiiiiint! Og med snøfres og hjemmekontor er det ikke noe problem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.