Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Retur til Bokklubben

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-09, 21:30   #11
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Retur til Bokklubben

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Via noen kanaler vet jeg at de er absolutt i egen håpløs klasse når det gjelder inkasso, og hva de sender til inkasso.

Hvor du har dette fra skulle jeg gjerne likt å visst. Jeg burde vel ikke stikke nesa ut, men som tidligere ansatt vet jeg nok mer om dette enn de fleste her. Fjoråret var ekstremt spesielt pga omlegging til nytt system og utrolig masse rot i den forbindelsen. Og det er ikke en fast rutine at de ikke svarer på e-post. Men pga mye rot har det blitt altfor lange ventetider på den fronten. Ja, de har mistet masse kunder og rykte pga rot - men de har nok klart å gjøre noe bra også siden de har klart å beholde en ok kundemasse og til og med får stadig nye kunder.

Men jeg vil ikke være medlem av noen bokklubber. Jeg er lite flink til å huske og avbestille og også sende bøker i retur. Og jeg liker bedre å selv sjekke rundt på nettet etter de bøkene jeg er interessert i og bestille dem fra en nettbutikk heller. Og man kan jo holde et øye med hva som er hovedbøkene i bokklubben, hvis man liker det tilbudet, og bestille dem uavhengig av å være medlem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.