|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Retur til BokklubbenJeg har samme erfaring som Angelique og Divine. Det endte med at jeg tok kontakt med forbrukerombudet etter å ha prøvd å få tak i dem via mail og pr.telefon i ca 3 mnder. Dette etter å ha returnert en pakke som de sendte feil, og jeg sendte den tilbake innen tidsfristen også. Mye surr ja - og veldig dårlig kundeservice! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Drømmer
|
![]() Sv: Retur til BokklubbenBokklubben suger i kundebehandling. Jeg har fått giro på de produktene jeg bestilte med gavekortet i desember, de sendte ut en og en pakke, tok porto på de, vanlig pris osv. jeg har sendt mail på mail uten å høre ett pip. Nå sender jeg saken til tv 2 hjelper deg. Det har de også fått beskjed om for 2 uker siden men allikevel ikke hørt noen ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Retur til Bokklubben
Det gjorde de på mine velkomstgaver også. Jeg slapp porto, da. De har ikke svart på 4 e-poster. :telefonskrekk:
![]() |
![]() |
|
|