|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?Katzenjammer er veldig bra.
|
|
|
#23 |
|
maler
|
Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?
Hm jeg trodde ikke jeg kom til å signere deg på noe som har med musikk å gjøre, men jammen har du ikke lista opp de fleste av de jeg liker |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?Jeg liker veldig godt Susanne Sundfør. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?Mari Boine, Bertine Zetlitz, Anne Grete Preus, Silje Nergård. Marit Larsen - kun når hun synger (når hun prater er hun aaaaalt for sukkersøt for meg...) |
|
|
|
#27 |
|
Tøff
|
Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?Bertine troner aller høyest oppe på lista mi, Ane Brun ligger ikke veldig langt etter. Ellers har jeg ikke så mange på den lista kjenner jeg. Maria Mena kan stikke hodet sitt innpå av og til, og en av låtene hennes får meg til å sippe hver bidige gang jeg hører den, så å påstå at jeg ikke liker henne er jo løgn.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?Anja Garbarek er den første jeg kommer på. Er, som Skilpadda, ikke lenger så veldig flink til å følge med på hva som skjer i norsk musikk.
|
|
|
#30 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?Sijle Nergaard, Marit Larsen, Unni Wilhelmsen (fortrinnsvis materialet fra de to første platene), Kari Bremnes, Maria Mena, Nathalie Nordnes, Maria Solheim... liker norske kvinnelige artister, jeg!
|
|
|
|
#32 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?JA! Absolutt Ane Brun også!
|
|
|
|
#33 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?Kaia Huuse
|
|
|
#34 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?Du kan iallefall være bra sikker på at jeg ikke liker Maria Mena!
|
|
|
#36 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?Er litt svak for Kari Bremnes og Silje Nergaard. Må nok nevnte Herborg Kråkevik også - fordi jeg likte Herborgs verden så veldig godt. Sist redigert av Frances : 14-01-09 kl 13:44. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
flisespikker
|
De sitter nok vettskremte og kneblede i en krok sammen med alle FrPp-velgerne og Se og Hør-leserne som heller ikke tør å ytre seg.
|
|
|
#39 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?Ane Brun, Bertine, Marit Larsen, Maria Mena, Beate Slettevoll Lech (Beadybell), Simone Larsen, Anneli Drecker, Lene Marlin... Hmmm kommer ikke på flere jeg nå.
|
|
|
#40 |
|
Viser tenner
|
Siden du har så god smak, ac, så kopierer jeg bare din liste. :copycat: |
|
|
|
![]() |
|
|