Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Smart tips til alle med audi, vw eller skoda

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-09, 09:31   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smart tips til alle med audi, vw eller skoda

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

I "fornøydhetsundersøkelser" tror jeg merker som VW, Audi, Volvo, BMW og MB kan komme noe dårligere ut pga forventningene og kravene eierne har - ofte er det en annen type sjåfør og person som kjører Audi og Suzuki...).

Jeg tror BMW-eiere nesten alltid scorer topp på fornøydhet, sånn generelt. Og det tror jeg ikke er pga. så mye "rasjonelt", men de fleste av dem ELSKER bilen sin, helt uforbeholdent, og ville vært fornøyd uansett hva bilen fant på. For den er så GOOOOD . (Jeg har ikke BMW, men kjenner folk som drømmer om dem eller kjøper dem og de har et mye mer lidenskapelig forhold til bilen sin enn andre. En jeg kjenner sendte ut mail med bilde av sin nye sønn OG sin nye bil, i samme mail. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.