|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Hva gir vi i julegave til forbindelser? (jobb)Vi driver et lite firma og nå skal jeg kjøpe inn julegaver til gode forbindelser. Er på jakt etter en oppmerksomhet til rundt 200 kroner, samt noen litt dyrere (500) til gode kunder. Noen som har ideer til gaver??? Har søkt på nett og sett litt, men er litt tom for ideer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hva gir vi i julegave til forbindelser? (jobb)Hva med å lage gavepakninger med f.eks en vinflaske og litt god kvalitetskaffe og sjokolade? Eventuelt en cognac++ til de som skal ha dyrere gave? Bokorm-mannen får en del julegaver fra andre firmaer, og spiselige gaver er mye mer populært enn firmagensere etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir vi i julegave til forbindelser? (jobb)Spiselige gaver er det koseligste å få synes jeg i slike sammenhenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir vi i julegave til forbindelser? (jobb)Spiselige gaver er altid koselig å få. F.eks vin, god konfekt eller lign.
![]() |
#6 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir vi i julegave til forbindelser? (jobb)Vi sender kort til våre kunder/forbindelser om at vi har gitt en donasjon til *ett godt formål* og ønsker dem God jul og ett godt nytt år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hva gir vi i julegave til forbindelser? (jobb)Jeg syns spiselige gaver egner seg mye bedre enn gaver man drikker!! Syns ikke noe om å gi alkohol til slike forbindelser!
![]() |
#8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir vi i julegave til forbindelser? (jobb)
Ved nærmere ettertanke,så er jeg veldig enig med deg, Betsy! Man bør ikke gi alkohol som bedriftsgave....Både av solidaritet og respekt for dem som enten ikke håndterer alkohol bra, eller ikke nyter alkohol av andre årsaker.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gir vi i julegave til forbindelser? (jobb)Vet ikke om du rekker det, men fra Hervik har jeg bestilt noen små irske julekaker, de er det masse frukt og nøtter i! Samt at de ikke er større enn at man får spist de opp! |
![]() |
![]() |
#10 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hva gir vi i julegave til forbindelser? (jobb)Tusen takk for mange svar! Jeg endte opp med å kjøpe gavepose, som jeg fylte med kaffe, julegodt, dadler, mandariner, lys osv. Og så fenalår til de som skulle ha litt ekstra! Tenker at dette passer både til dem som tar det med hjem (våre kontaktpersoner) og der vi sender til firma som kan dele dette i lunsjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir vi i julegave til forbindelser? (jobb)I min bransje (eldreomsorgen) er det fint lite med forbindelser å gi julegaver til, ihvertfall på mitt nivå i hierarkiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
frakoblet
|
Rettferdig sjokolade
![]() |
#14 |
Fullverdig medlem
Hvor: Maidstone, Kent, England
![]() |
stemmer for denne.... den er en saann som alle kan like... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|