Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-06, 12:18   #921
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Her er baksiden av buksen, den var utrolig kul på henne

Gammel 07-12-06, 14:52   #922
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da skal lillebror fått verdens fineste putteboks:

Og så kom jeg visst til å kjøpe ei t-skjorte til storebror i samme slengen

Og når jeg tenker meg om har jeg visst klart å vifte litt med kortet et annet sted også:

Gammel 07-12-06, 15:01   #923
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Gammel 07-12-06, 15:27   #924
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 07-12-06, 15:28   #925
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den over og denne til Lille. Hun skal få den ene av Farmor og den andre av meg.

Gammel 07-12-06, 16:11   #926
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Denne er utrolig skjønn!! Kanskje jeg må kjøpe en til Lille

Gammel 07-12-06, 16:16   #927
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Denne er utrolig skjønn!! Kanskje jeg må kjøpe en til Lille

www.luca-shop.no

veldig god service. Ringte telefonnummeret, hun sender pakke med faktura. Herlig.

Gammel 07-12-06, 16:20   #928
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så mye fint dere shopper jenter! Har så lyst på den Katvigkjolen, men føler at jeg alltid må kjøpe til begge jentene. Da blir det dyrt i lengden.

emm er ikke aktiv  
Gammel 07-12-06, 17:50   #929
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

[quote=Madam Mim;140597]www.luca-shop.no

veldig god service. Ringte telefonnummeret, hun sender pakke med faktura. Herlig.[/quote

Også kjempefornøyd med Lua-shop. Pippikjolen er kjempesøt. Jenta mi er dessverre ikke så kin på å bruke den, det skal være rosa-rosa-rosa!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 07-12-06, 22:53   #930
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Den har jeg bestilt til Aurora til jul, så den ligger i Oslo og venter på oss. Nydelig.

Gammel 07-12-06, 23:30   #931
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Den har jeg bestilt til Aurora til jul, så den ligger i Oslo og venter på oss. Nydelig.

Aner jeg en "fp-jentebarnas-uniform"???
Snuppa stiller selvfølgelig ulastelig antrukket i "pippi"-kjolen!

Gammel 08-12-06, 00:01   #932
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Ser jammen ikke verre ut

morgana er ikke aktiv  
Gammel 08-12-06, 00:20   #933
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blir det en "fp-gutebarnas-uniform" også?

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 08-12-06, 03:53   #934
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg var først! I hvert fall til å legge ut bilde her.

Gammel 08-12-06, 04:45   #935
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Nå har jeg bestilt litt mammaklær. Begynner å bli lei av å gå i de samme toppene fordi de aller fleste er for korte. Føler ikke helt for å gå med bar mage.

Denne blir deilig å pakke inn magen i i vinter
(ja, det er litt kaldt her også)

Disse fikk jeg for 10 dollar stykket (litt over 60 kr.)

Gammel 08-12-06, 09:10   #936
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så mye flott! :wow:
Jeg har drømt om å kjøpe den flotte putteboksen jeg også, LilleRosin - den er helt fantastisk!
Dessverre er mine barn for store til den nå.

Jeg har fått rekvisisjon på klær fra jobben, så nå kan jeg gå ut å handle for 980 kr. Det eneste kriteriet er at jeg kjøper klær som sånn regnskapsmessig sett kan brukes på jobb og siden vi ikke har noen kleskode, så går det meste gjennom.
Jeg lurer på om jeg skal kjøpe ett plagg for hele summen eller om jeg skal ta den fornuftige løsningen og handle 15 plagg på Hennes. :luksusproblem:

Gammel 08-12-06, 09:30   #937
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg var først! I hvert fall til å legge ut bilde her.

Stemmer det, men bare til å legge ut bilde

Fine topper. Kjøpte også en del mammatøy i USA sist svangerskap. Så mye billigere!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 08-12-06, 10:45   #938
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Så mye flott! :wow:
Jeg har drømt om å kjøpe den flotte putteboksen jeg også, LilleRosin - den er helt fantastisk!
Dessverre er mine barn for store til den nå.

De har en variant for store barn også, som jeg etter litt overveiing bestemte meg for å kjøpe til mellomsøster. Jeg hadde en Noas Ark da jeg var liten, og det er en av de få lekene jeg kan huske. Jeg lekte med den i mange år.

Gammel 08-12-06, 10:47   #939
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

[quote=morgana;140709]

Pippikjolen er kjempesøt. Jenta mi er dessverre ikke så kin på å bruke den, det skal være rosa-rosa-rosa!

Det er noe drit når viljen gjør seg gjeldende . Storebro nekter å ha på den fine trøya fra Katvig jeg kjøpte til ham. Han så det var noe rosa på den, så da var det foten ned.

Gammel 08-12-06, 10:49   #940
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

De har en variant for store barn også, som jeg etter litt overveiing bestemte meg for å kjøpe til mellomsøster. Jeg hadde en Noas Ark da jeg var liten, og det er en av de få lekene jeg kan huske. Jeg lekte med den i mange år.

Hmmmm... De er fem og sju. Du tror det vil fenge dem nå, altså? :håper:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.