|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Unik
|
Sv: Familiekalender 2009Fekk forresten eit tilbud frå Nfoto i går. Det var berre eit enkelt ark med kalender på ( gratis for alle fram til mandag ) Men eg vil tru dei har andre typer kalenderar og, dersom du vil lage din eigen.
|
|
|
#22 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familiekalender 2009
Hvor får man tak i det?
|
|
|
|
#23 |
|
Vaklende
|
Sv: Familiekalender 2009Hvis ikke du er redd for kjøleskapet ditt kan du male med tavlemaling. Mams har gjort det: |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Familiekalender 2009Vi har malt med magnetmaling og tavlemaling oppå, en firkant rett på veggen på kjøkkenet. Halvveis vellykket: Magnetmalingen er ikke så supersterk, og den klumper litt, så tavle ble ikke helt glatt.
|
|
|
#25 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Familiekalender 2009Jeg har malt en garderobedør i gangen med tavlemaling. For oss er det helt ideelt for småbeskjeder, huskelapper, til tegning for barna.
|
|
|
#26 |
|
Vaklende
|
Sv: Familiekalender 2009
Men trengte du magnetmaling? Vanlige kjøleskap fungerer vel bedre enn magnetmalingen? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Familiekalender 2009Vi har innebygd kjøleskap, så ingen naturlige steder å henge magneter.
|
|
|
#29 |
|
trøtt
|
Sv: Familiekalender 2009Grieg har hatt/har en med månedsoppslag i stedet for ukeoppslag. Den het/heter noe slikt som Familiens månedsplan. Veldig kjekt å se hele måneden og ikke bare fra uke til uke. Jeg glemmer ofte mandagsoppgaver når det er ukeoppslag. *sløv*
|
|
|
#31 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familiekalender 2009Nå har jeg vært på Kvadrat og lett etter kalender.
|
|
|
#32 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Familiekalender 2009her i byen får alle en fra kommunen, men hentedager for type søppel i margen, og skoleruta inntrykt med ferie på dagene det er osv. Den bruker vi
|
|
|
#33 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Familiekalender 2009Hvor får jeg tak i en slik kalender på nett? Det har vært utsolgt i alle butikkene jeg har vært innom etter jul. Må være hel måned og ikke bare uke.
|
|
|
#34 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familiekalender 2009Vi har fått gjennom bokklubben.
|
|
|
#35 |
|
trøtt
|
Sv: Familiekalender 2009 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familiekalender 2009Jeg har kjøpt vår på Åhléns, og synes den er veldig fin.
Jeg har malt en dør i gangen med tavlemaling + barnas klesskap. Har også en whiteboard hengende i yttergangen, sånn for sikkerhets skyld. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Familiekalender 2009Vi har en sånn type som Veronal viste. Bare at vår følger skoleåret så vi må kjøpe ny i august. Et must med skolebarn og ulike aktiviteter
|
|
![]() |
|
|