Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Gresk mytologi - for barn?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-09, 22:27   #21
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gresk mytologi - for barn?

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Jeg har et par unger som har blitt fascinert av historien om kong Midas, og plutselig kom jeg på min egen barndom og hørespillet "Stjernene forteller" (var ikke det tittelen, tro?) som gikk i barnetimen.

Ååååå, det hørte jeg også på, liggende ute på trappen på hytta på fjellet med pappa. Fantastisk! Og musikken.... *sukk*

Gammel 10-01-09, 22:30   #22
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Hææ, kom det fleire bøker ? Eg fekk berre dei to første hjå bokklubben eg.

No må jo eg og ut på leiterunde.

Gammel 10-01-09, 22:35   #23
TBM
Passiv

Standard

Det skal finnes en annen barnebok også - den handler om en av gudene fra Kreta - Minotaurus. Har ikke lest de, men kan jo være spennende?

Maria og Minotaurus: http://www.nifin.helsinki.fi/bibbi/m...d=2303&lang=no

Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 22:41   #24
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Det skal finnes en annen barnebok også - den handler om en av gudene fra Kreta - Minotaurus. Har ikke lest de, men kan jo være spennende?

Maria og Minotaurus: http://www.nifin.helsinki.fi/bibbi/m...d=2303&lang=no

Minotauros var ikke gud, men halv okse og halvt mann.
Vet ikke hvordan denne boken er, men historien i seg selv er i hvert fall veldig spennende.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.