|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Ukemenyer - suksessrateVi har holdt på med det lenge og jeg synes det fungerer supert. Vi setter oss ned sammen og planlegger for uka. Da kan vi ta med i beregningen hvem som er bortreist og dager med spesielt program og annet som påvirker om vi trenger noe kjapt og greit eller om det kan ta litt mer tid. Det er en veldig grei måte å sikre at det blir fisk minst én gang hver uke og at det ikke blir for mye p-mat. (Pasta, pizza, pølser)
|
|
|
#42 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ukemenyer - suksessrateJeg burde vel bare la være å svare for ikke å trekke ned det gode resultatet, men... |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Ukemenyer - suksessrateVi har også ukesmenyer. Helgene holdes ofte mer åpne fordi vi kanskje spiser borte, går ut osv. Men på hverdager fungerer det fint. Om det skjer noe slik at en rett utgår flytter vi den bare videre til neste ledige dag. Vi planlegger uken på søndag og handler mandag ettermiddag.
|
|
|
#44 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ukemenyer - suksessrateVi har holdt på med dette i mange år. Listen følges ikke slavisk men er en god veileder for hva som kan lages av middag i en 3ukers periode sånn at jeg ikke får helt jernteppe når jeg skal tenke ut middager på veien hjem...Det hjelper meg mye til å finne ut middager for når jeg har ringt gubben og spurt hva han vil ha så svarer han bare "mat"
|
|
|
|
#45 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ukemenyer - suksessrateTja, 80%? Det har stort sett funket siden vi begynte for et år eller to siden, med unntak av overganger like etter ferier og slikt. I løpet av en uke blir det gjerne en endring eller to, pga. at noe skjer eller det blir rester eller et eller annet. Jeg planlegger derfor stort sett bare til torsdag, og så blir fredagen etellerannet. Veldig sjelden vi er i butikken i løpet av uken.
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Sv: Ukemenyer - suksessrate |
|
|
|
#48 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ukemenyer - suksessrateTja ...
|
|
|
#49 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Ukemenyer - suksessrateUkemenyer fungerte ikke så bra her, ble for mye gjentagelser.
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Sv: Ukemenyer - suksessrateMeny på plass og Plutten meget fornøyd. |
|
|
|
#51 |
|
Kometkamerat
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
Sv: Ukemenyer - suksessrateHer fungerte det greit en periode, si 80% suksessrate. Da jeg ble gravid igjen hadde jeg ikke overskudd til så mye tenkearbeid/handling på en gang, så da falt hele greia i fisk. Har planer om å ta det opp igjen nå snart. |
|
|
|
![]() |
|
|