Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kaia Huuse

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Kaia Huuse - løp og kjøp, eller la det være
Kaia Huuse har bra musikk - løp og kjøp. 2 1,98%
Kaia Huuse er ikke verdt pengene, så la det være. 55 54,46%
Jeg har ikke hørt noe av henne. 35 34,65%
Dustepoll. 9 8,91%
Deltakere: 101. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-09, 15:38   #41
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaia Huuse

Nei, FY! Det er dårlige greier!

Gammel 09-01-09, 15:41   #42
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Kaia Huuse er et nek. Jeg har ikke hørt noe av henne (som jeg vet om iallefall) og har absolutt ingen planer om å gjøre det heller.

Gammel 09-01-09, 15:41   #43
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor liker vi ikke Marit Larsens som snakkende? Er det babystemmen? Hun sa ikke noe dumt da hun småjattet mellom sangene på konsert, mener jeg å huske ... :forsvarer: (Egentlig syns jeg litt synd på KH, derfor denne avsporingen ... )

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 16:01   #44
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nei takk!
Ikke er det min musikksmak, ikke synger hun noe fint og jeg får også Herborg Kråkevik-wannabe-følelse.

Spar pengene!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 16:26   #45
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Marit Larsen. Og Susanne Sundfør.

Gammel 09-01-09, 16:40   #46
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Og Susanne Sundfør.

Nei takk!

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 16:42   #47
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK, etter lang, strevsom fødsel, KS, dobbeltrom og hylende unge på rommet, så syns jeg ikke like synd på KH lenger ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 16:46   #48
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Skulle man hatt et "jeg vil egentlig bare diskutere Marit Larsen" alternativ?

Jeg simpelthen elsker det vevre, lille vesenet til Marit Larsen. Både sangen og snakkingen.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:10   #49
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg husker ikke hvordan hun synger en gang.

Samme her!

Gammel 09-01-09, 17:24   #50
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg får frysninger av både Kaia Huuse og Herborg Kråkevik

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 18:22   #51
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Og for en ufattelig dårlig klessmak dama har

Rare og intetsigende tekster også.

Men Jan Eggum..

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 19:18   #52
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Å, gud, ja, klessmaken til Kaia Huuse!

OMG.

Gammel 09-01-09, 19:22   #53
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dios mio - Den tightsen var rett og slett vulgær på en veldig feil måte. (Lurer på om hun kaller den for vaginatightsen jeg )

Gammel 09-01-09, 19:25   #54
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Men hun har fanklubb!

De tightsene gjør vondt i øynene, altså. Og batikk er GALT.

Gammel 09-01-09, 20:55   #55
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjelpe meg, de vaginatightsene var, ja, har ikke ord

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 20:57   #56
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De tightsene oser jo tredobbel førtiårskrise. Minst.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 21:02   #57
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Så på God Morgen Norge i dag jeg også, og tenkte... Hjelpes, har hun ikke varmet opp stemmen??? Det hørtes helt forferdelig surt ut.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 21:32   #58
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Det var da veldig som vi ikke likte Kaia Huuse her inne?

Jeg har gått på skole med henne og kjenner henne som en utrolig morsom og artig jente. Men ingen stor fan av musikken, feil sjanger og type musikk for min del. Så da blir det jo ikke løp og kjøp herfra, ihvertfall.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 22:53   #59
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Det var da veldig som vi ikke likte Kaia Huuse her inne?

Jeg har gått på skole med henne og kjenner henne som en utrolig morsom og artig jente. Men ingen stor fan av musikken, feil sjanger og type musikk for min del. Så da blir det jo ikke løp og kjøp herfra, ihvertfall.

Jeg skal ikke si at jeg misliker henne jeg altså - som menneske. Men som artist har jeg lite til overs for henne...

Gammel 09-01-09, 23:17   #60
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Hvorfor liker vi ikke Marit Larsens som snakkende? Er det babystemmen? Hun sa ikke noe dumt da hun småjattet mellom sangene på konsert, mener jeg å huske ... :forsvarer: (Egentlig syns jeg litt synd på KH, derfor denne avsporingen ... )

Marit Larsen snakker med babystemme, ja. I tillegg snakker (snakket? Mulig hun har blitt litt bedre de siste par årene) veldig fjortis, det var "lissom" minst tre ganger i hver setning. Jeg klarte ikke helt å ta henne på alvor når hun formulerte seg så barnslig.

Men nydelig musikk har hun, det er sikkert!

Øh - var det Kaia Huuse vi snakket om?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.