Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ser du på kommentarspor på dvder?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 15:38   #21
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?

Nei, jeg er fornøyd om jeg får tid til å se filmen....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 16:43   #22
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hvilken film var det du så kommentarsporet til, Pingis?

Jeg vet ikke om jeg tør si det ...

Ok, det var kommentarsporet til Mamma Mia. Det viser seg at Mamma Mia er regissert av verdens kjedeligste menneske.

Men jeg har sikkert feber, altså. Det var nok derfor.

Gammel 06-01-09, 16:43   #23
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg aldri gjort.

Gammel 06-01-09, 16:48   #24
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror jeg aldri har sett på noe ekstramateriell på dvd'ene våre. Bare blitt sånn liksom.

Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 16:53   #25
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt ekstramateriellet til LOTR director's cut for patologisk interesserte er sett, ja. Ellers er det ikke noe vi pleier å gjøre.

Gammel 06-01-09, 16:54   #26
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg vet ikke om jeg tør si det ...

Ok, det var kommentarsporet til Mamma Mia. Det viser seg at Mamma Mia er regissert av verdens kjedeligste menneske.

Men jeg har sikkert feber, altså. Det var nok derfor.

Så du hele?

Gammel 06-01-09, 17:08   #27
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett kommentatorsporet til Starship Troopers (genial film), men ellers pleier jeg ikke gjøre det. Kanskje jeg gjør det igjen om jeg har tid og det er en genial film. Sånn det er nå er jeg glad til at jeg får sett filmen.

Gammel 06-01-09, 17:23   #28
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hørt/sett kommentatorsporet til noen episoder av gode serier, men bare én film. Og det var Donnie Darko. Der var det et must for i det hele tatt å kunne forstå hva i all verden som foregikk.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:37   #29
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Så du hele?

Kan vi ikke la dette ligge nå?

Jepp, jeg så hele. Bortsett fra de delene jeg sovna fra.

Gammel 06-01-09, 18:47   #30
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jah!
Kommentarspor, ekstramateriell - the lot, om det er filmer jeg liker.
Jeg er over gjennomsnittet interessert i film, filmprduksjon og de involvertes tanker om prosjektet, så kommentarspor er nerdefest for meg og mannen.

Gammel 06-01-09, 19:56   #31
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er forskjell på kommentatorer, altså. Seinfeld sitter bare og ler av egne vitser, hvis jeg husker riktig. Jeg så noe bakomgreier til Dirty Dancing, og det var ganske vittig å høre Patrick Swayz(??)ie legge ut om filmens enorme viktighet .. Ellers var det ganske bra å se hvordan fødselsscenen i "Children of Men" ble til. Monty Pythons greier er som nevnt legendarisk. Indiana Jones har mange bra greier i "The making of".

Pingis: Jeg kan anbefale kommentatorsporet til Sound of Music, neste gang du er syk ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 22:12   #32
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, jeg ser ikke på kommentatorsporene på DVD'er.

Pingis, gjorde du det med vilje?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 22:13   #33
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Det hender seg.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 23:21   #34
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Pingis: Jeg kan anbefale kommentatorsporet til Sound of Music, neste gang du er syk ...

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Pingis, gjorde du det med vilje?

Mobber dere, eller?

Men ja, jeg gjorde det vel egentlig med vilje. Jeg vet ikke hva som gikk av meg. Utilregnelig i gjerningsøyeblikket. Nå er jeg litt friskere, så kanskje kommentarsporet hjalp?

Gammel 07-01-09, 15:12   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...eller kanskje det var derfor du ble syk i utgangspunktet? Dette latente ønsket om å se kommentarsporet til Mamma Mia, lissom? Var det sing-along versjonen?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 15:27   #36
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men dere. Man ser vel stengt tatt ikke på kommentatorsporet ...

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 15:44   #37
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett alt ekstramaterialet på Mamma Mia i jula. :innrømmer: Men jeg slo av cirka to minutter ut i kommentarsporet. Og nå er jeg syk. Tilfeldig? Neppe.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 15:51   #38
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Ja, det skjer faktisk oftere enn man skulle tro.. Eller ikke kommentarsporet, men det andre som måtte finnes der. Kommentarsporet har jeg bare sett på én film. (The fast and the furious.....og med vilje. )

Gammel 09-01-09, 13:32   #39
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Jeg ser alltid kommentarsporet. Først og fremst fordi det er interessant å vite hva de som lagde filmen tenker om den. Og så er noen kommentarspor vanvittig morsomme.
Slik som det til Gremlins (!) der folk ble samlet sånn 20 år etter for å se filmen og snakke om den.
Så har vi Fight Club, der Brad Pitt aldri har hatt det mere morsomt virker det som.
Hot Fuzz var også morsom.
Den beste av dem alle er kommentarsporet til Spinal Tap, der de også var samlet ca 20 år etter for å kommentere filmen....som bandet Sinal Tap, ikke som skuespillere.

Gammel 09-01-09, 16:36   #40
Gregster
Nybegynner

Gregster sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Gregster har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg ser som regel på kommentarspor på DVD-- som flere har nevnt, det er naturligvis variende kvalitet på disse, avhengig av både filmen som kommenteres og hvem som deltar på kommentarspor.

Mange av de store filmene har bra kommentarspor - Star Wars, LOTR osv, men min personlig anbefalling belønnes til 'American Beauty', kommentarspor av regissør Sam Mendes. Fra denne lærte jeg faktisk veldig mye omkring kunsten å lage film-- ikke dårlig!!

Gregster er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.