|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?Nei, jeg er fornøyd om jeg får tid til å se filmen.... |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?
Jeg vet ikke om jeg tør si det ...
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?Jeg tror jeg aldri har sett på noe ekstramateriell på dvd'ene våre. Bare blitt sånn liksom. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?Alt ekstramateriellet til LOTR director's cut for patologisk interesserte er sett, ja.
|
|
|
|
#26 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#27 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?Jeg har sett kommentatorsporet til Starship Troopers (genial film), men ellers pleier jeg ikke gjøre det. Kanskje jeg gjør det igjen om jeg har tid og det er en genial film. Sånn det er nå er jeg glad til at jeg får sett filmen.
|
|
|
#28 |
|
Textrovert
|
Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?Jeg har hørt/sett kommentatorsporet til noen episoder av gode serier, men bare én film. Og det var Donnie Darko. Der var det et must for i det hele tatt å kunne forstå hva i all verden som foregikk.
|
|
|
#30 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?Jah!
|
|
|
|
#31 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?Det er forskjell på kommentatorer, altså. Seinfeld sitter bare og ler av egne vitser, hvis jeg husker riktig. Jeg så noe bakomgreier til Dirty Dancing, og det var ganske vittig å høre Patrick Swayz(??)ie legge ut om filmens enorme viktighet ..
|
|
|
#32 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?Nei, jeg ser ikke på kommentatorsporene på DVD'er. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?Det hender seg. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Kald på føttene
|
Mobber dere, eller?
|
|
|
#37 |
|
*_*
|
Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?Jeg har sett alt ekstramaterialet på Mamma Mia i jula. :innrømmer: Men jeg slo av cirka to minutter ut i kommentarsporet. Og nå er jeg syk. Tilfeldig? Neppe.
|
|
|
|
#38 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?Ja, det skjer faktisk oftere enn man skulle tro.. Eller ikke kommentarsporet, men det andre som måtte finnes der. Kommentarsporet har jeg bare sett på én film. (The fast and the furious.....og med vilje.
|
|
|
|
#39 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?Jeg ser alltid kommentarsporet. Først og fremst fordi det er interessant å vite hva de som lagde filmen tenker om den. Og så er noen kommentarspor vanvittig morsomme.
|
|
|
|
#40 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Ser du på kommentarspor på dvder?Jeg ser som regel på kommentarspor på DVD-- som flere har nevnt, det er naturligvis variende kvalitet på disse, avhengig av både filmen som kommenteres og hvem som deltar på kommentarspor. |
|
|
|
![]() |
|
|