|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Retur til BokklubbenJeg har egentlig bare positive opplevelser med bokklubben jeg. De svarer på mail og det er ikke noe problem å sende noe i retur. Har da hørt veldig mange med dårlige erfaringer, så jeg har sikkert bare vært heldig
![]() |
#22 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Retur til Bokklubben
Jeg er til tider dårlig å huske og avbestille og må derfor sende tilbake noen bøker
![]() |
#23 |
Metallica!!
|
Jeg har og bare gode erfaringer med dem.
![]() |
#24 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Retur til BokklubbenBare sånn for å teste, er du helt sikker på at du har fått mulighet til å avbestille boken i det hele tatt. Meg selv, og flere jeg kjenner, har opplevd i høst å få tilsendt bøker som visstnok skal ha vært hovedboktilbud, men som ikke har vært det, og som vi da ikke har hatt mulighet til å avbestille. Første boken betalte jeg, i den tro at det var min feil og boken var egentlig ganske interessant, men andre gangen sjekket jeg grundig og fant ut at det ikke var min feil. Etter det har det skjedd enda en gang, og jeg er en smule irritert på den pokkers bokklubben. Nå venter jeg bare på at jeg skal få svar fra kundeservicen deres ang. siste boken (for ikke pokker om jeg betaler returporto selv) så skal jeg melde meg ut.
![]() |
#25 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Retur til BokklubbenJeg opplevde nettopp å få en bok jeg ikke hadde fått mulighet til å avbestille og. Har returnert den fordi jeg absolutt ikke har råd til å ha den om det var min feil og dette var i jula. Men skal prøve å få portoen tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Vet du, det kal jeg sjekke ut litt nærmere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Retur til BokklubbenIsolde: Jeg sendte en meget sinna mail og fikk etter mye om og men returporto tilsendt. Men purring fikk jeg på regningen, lell. Høyrehånda har overhodet ikke peiling på hva venstrehånda gjør i den bedriften der.
![]() |
#28 |
Ferdig!
![]() Sv: Retur til BokklubbenNår jeg leser dette skal jeg returnere med god samvittighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Nå også i farger
Slik gjør jeg det også.
Du sier ikke det vel ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Retur til BokklubbenJeg har bare gode erfaringer til nå, men plutselig nå til jul mottok jeg en bok som er avbestilt (det står på mine sider også, så den ER avbestilt). Jeg sendte mail og spurte hva jeg skulle gjøre, og har aldri fått svar. Svarer de altså ikke på mailer??! Samme som kommunen det.
![]() |
#31 |
Stort sett blid
Jeg hadde ikke sendt den i retur før jeg fikk returlappe av bokklubben. Får du tilsendt noe du ikke har bestilt, er det ikke du som skal betale portoen.
![]() |
#32 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Retur til BokklubbenMå jeg kontakte dem for å få returlapp? Ligger det ikke en slik i pakken da?
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette har jeg også nettopp opplevd. Irriterende!
![]() |
#34 |
Stort sett blid
Tror at de må sende deg returlapp med porto. Det skjema som ligger inni er vel mer for å fortelle dem hvorfor du sender i retur. Mulig jeg er på tynn is her.
![]() |
#35 |
Hertuginne
|
Du må kontakte dem, ja. Jeg bruker å sende mail og vente tålmodig. Jeg har jo mitt på det rene, jeg har tatt kontakt og klaget, så eventuell forsinkelse er jo helt og holdent bokklubben sitt problem. De opererer med opptil åtte virkedagers behandlingstid, men det er ikke alltid de klarer å overholde det.
![]() |
#36 |
intro
|
![]() Sv: Retur til BokklubbenÆsj, nå kjenner jeg at jeg blir irritert på meg selv fordi jeg ikke har full kontroll over avbestillingene mine. Det skulle ikke forundre meg om det har skjedd noe galt fra Bokklubbens side noen ganger hos meg også, for jeg pleier å være flink til å avbestille på flekken.
![]() |
![]() |
#37 |
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Retur til BokklubbenHm, kanskje det var derfor de to bøkene kom, jeg var så sikker på at jeg hadde avbestilt! Når det gjelder portoen på innmeldingspakken vet jeg at de en gang i høst innførte det, men jeg er 98 prosent sikker på at det ikke gjaldt da jeg meldte meg inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Retur til BokklubbenDet er mange bokklubber som ikke bruker posten som bud, det antagelig derfor noen har fått purring på bøker de har sendt tilbake. Bøkene blir liggende å vente på postterminalen, budene som sender disse ut for bokklubben må hente dem der. Det kan ta litt tid innimellom har jeg sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Sjenert
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() |
#40 |
I mål
|
![]() Sv: Retur til BokklubbenJeg synes også det bare er rot der. Jeg mener også iherdig at jeg har fått en bok jeg aldri har kunnet avbestille blant annet. Nå har jeg meldt meg ut av alt annet enn Bokklubbens barn, for der synes jeg det kommer litt ok ting. Men det gjelder å følge med. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|