Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Ingen ting er så morsomt som

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-09, 12:51   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen ting er så morsomt som

Pappa leser høyt og to snart syvåringer og en toåring ler seg skakke!

Bæsj

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 12:57   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ingen ting er så morsomt som

Aner jeg nytt avatar-potensiale, eller?

Tror denne boka ville falle i smak her hjemme. Takk for tips! "Synd" jeg har meldt meg ut, men den fås vel kanskje i bokhandeler også.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 12:57   #3
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Haha den har vi også, jeg kjøpte den til barna og mannen min

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 12:58   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne boka har vi også. Storebror kan den utenat. (ikke at det er så mye å lære da men) - Det enkle er ofte det beste, gitt!

Gammel 07-01-09, 11:28   #5
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Takk for tipset!

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 11:29   #6
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Min lillebror svarte forøvrig "tiss" på alt i en periode.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 11:37   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte jo klikke på lenka. Storebror måtte jo komme og kikke over skulderen min akkurat nå. "Bæsj!" Jadda, Storebror leser hva han vil lese.

"Du mamma, hvorfor står det bæsj der?"
"Jo, det er en bok som handler om en kanin som syntes det var så gøy å si bæsj."
"Hvorfor syntes han det var gøy å si bæsj?"

"Tja - kanskje det er på samme måte som med deg - du svarer "underbukse" til alt vi spør deg om."

... Tror ikke vi kjøper den boka nei - underbukse er tross alt mer hyggelig enn bæsj, og jeg er stygt redd den rare gutten vår ville byttet dille.

Sist redigert av Inagh : 07-01-09 kl 21:27.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 11:57   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Underbuksehumoren har ikke slått an her enda, men når jeg er på besøk i barnehagen hører jeg jo hva vi har i vente.

Jeg mistenker et par besteforeldre for å gå til innkjøp av denne boka.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.