Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-09, 22:00   #901
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Veldig fin

Gammel 05-01-09, 22:05   #902
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nike sko. Halv pris på Nike Consept Store!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 05-01-09, 22:07   #903
Asolia
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2008
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Er visst fler enn meg som fryser.

Jeg hadde flaks og ramlet over denne

til halv pris. Veldig fornøyd da. (Min er brun da.)

Ååååhh lyst på... hvor?

Asolia er ikke aktiv  
Gammel 05-01-09, 22:21   #904
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Fine sko, Joika!

Gammel 05-01-09, 22:22   #905
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Asolia, her.

Ååååhh lyst på... hvor?

Mosseporten. Skogstad-butikken der.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 05-01-09, 22:28   #906
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Handlet litt på nettet

Jogge/kosedress fra Odd Molly, ikke i sort, men i en olivengrønn farge.

Og denne kjolen fra Container:

Noen som forresten vet hvor i Oslo jeg kan finne trøya som er inni?

Gammel 05-01-09, 22:48   #907
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor hadde de igjen denne kjolen Kiddo?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 05-01-09, 22:53   #908
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fant den her: http://www.fritsche.dk/shop/laekker-...fra-2508p.html

De har den her også - i mindre størrelser, men ikke på salg: http://reginabraun.dk/product_info.p...509f207f3df3d0

Gammel 05-01-09, 22:57   #909
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg fant den her: http://www.fritsche.dk/shop/laekker-...fra-2508p.html

Bare XL igjen ...

Gammel 06-01-09, 08:04   #910
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Kiddo: Lekker kjole. Vet du om de er små eller store i str?

Gammel 06-01-09, 09:43   #911
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Kiddo den kjolen der prøvde jeg. Man må ihvertfall ha masse hold inn, eller eplefasong. Jeg er en vanlig 36 str, men det tyter litt der i beltestedet. I small var denne passe over puppene , men så helt grusom ut over magen og hoftene. I large ble det aaaaalt for stort over skuldrene, men "greit over hoftene", selv om jeg kunne ha den enda videre. Og jeg er IKKE pærefasong.
Drittirriterende for nydelig kjole. Men utrolig snodig form på den. Dere som har prøvd den, er den samme på dere? Kanskje det er bare meg som har en merkelig kropp..

Gammel 06-01-09, 11:42   #912
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Den passer veldig fint på meg, som er 34/36, men jeg har pannekakemage og små pupper. Litt hofter, men jeg synes den sitter bra og har fått mye skryt. Finner dog ikke genseren under.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 06-01-09, 13:42   #913
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Kiddo den kjolen der prøvde jeg. Man må ihvertfall ha masse hold inn, eller eplefasong. Jeg er en vanlig 36 str, men det tyter litt der i beltestedet. I small var denne passe over puppene , men så helt grusom ut over magen og hoftene. I large ble det aaaaalt for stort over skuldrene, men "greit over hoftene", selv om jeg kunne ha den enda videre. Og jeg er IKKE pærefasong.
Drittirriterende for nydelig kjole. Men utrolig snodig form på den. Dere som har prøvd den, er den samme på dere? Kanskje det er bare meg som har en merkelig kropp..

Huff da Kanskje bra jeg kjøpte "Trinny og Susannahs body smoother" i London...

Gammel 06-01-09, 19:12   #914
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg har begynt å jobbe igjen, et stenkast fra Tulip & Tatamo. Det gikk jo som det måtte gå; andre dag på jobb sprang jeg ut for å kjøpe en kjole. (Hadde de holdt åpent i går, hadde jeg sikkert vært der allerede da.)

Jeg vaklet lenge mellom lyseblå og svart, og endte med det siste. Det er tross alt sjelden anledning på Tulip & Tatamo, og egentlig den fargen som er mest meg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg tulip.jpg (21,7 KB, 45 visninger)
Filtype: jpg tatamo.jpg (29,2 KB, 58 visninger)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 06-01-09, 21:25   #915
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Veldig flott kjole Xian.

Gammel 06-01-09, 21:49   #916
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin, ja! Nå tryller jeg snart fram slike på løpende bånd, jeg også.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 06-01-09, 21:50   #917
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å jasså...
Si fra om du trenger å lage en demo eller trenger en prøvekanin..

Gammel 06-01-09, 21:54   #918
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Å jasså...
Si fra om du trenger å lage en demo eller trenger en prøvekanin..

Jeg trenger en stand-in! Har ny maskin, men overhodet ingen syferdigheter.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 06-01-09, 22:00   #919
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Jeg trenger en stand-in! Har ny maskin, men overhodet ingen syferdigheter.

Men du, det fikser du er jeg sikker på.

Gammel 06-01-09, 22:07   #920
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Vi kan kjøpe en mengde fleecepledd på Kid, og så bruke min nye kjole (som forøvrig ikke er i min varetekt ennå; den skal legges opp litt, da den rakk meg til rett under knærne, en lengde som får leggene mine til å se enorme ut), som mal. Det eneste jeg ser mørkt på, er å få til hetten. Duskene, derimot, er lette å få til! Ved hjelp av garn og to pappskiver har jeg laget mange duskenisser og -kyllinger i barndommen.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.