|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Loftstueproblem ...Jeg hadde malt rommet lyst, og satt opp en laaang pult (også hvit) langs med vindusveggen. Da får du kontor og eventuelt lekseplass også. Et par kontorstoler med sprekt trekk og liftgardiner i matchende farge. I et av hjørnene hadde jeg da fått snekret en hylle med plass til alt av permer og bøker. Jeg hadde også plassert tv'en og evt. spillkonsoller i denne hylla.
|
|
|
#24 |
|
Einsam
|
Sv: Loftstueproblem ...Oi, det passet jo helt supert til rommet, bortsett fra at hyllene nok hadde havnet på motsatt vegg pga pipa. Tegning lagret, tusen takk! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Loftstueproblem ...Jeg så taket, men det ble litt mye jobb å få det til riktig på øyemål, så jeg laget bare med flatt tak. Men det har jo ingenting å si for hyllene, nei!
|
|
|
#26 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Loftstueproblem ...Men, hvordan er det med kontorplass rett under vinduet? Jeg trodde at det var best å unngå direkte sollys i øynene når man arbeidet? Er genuint nysgjerrig altså. Som ergoterapeut har jeg alltid rådet folk å skrå PC'en sin.
|
|
|
#28 |
|
Leser
|
Sv: Loftstueproblem ...
Det spørs jo når du bruker PC-en.
|
|
|
#30 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Loftstueproblem ...Tidspunkt en arbeider på har en del å si ja. :treig: Rommet blir sikkert kjempefint og praktisk!
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Loftstueproblem ...Nå har jo Salt allerede vært her med et supert forslag, men pytt sann.
|
![]() |
|
|