Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Jeg - en skredder? Hjelp!

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-08, 22:45   #11
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg - en skredder? Hjelp!

Jeg lånte en symaskin av ei venninne for en liten stund siden og fikk til både gardinkapper og putevar. Helt enkle, rette sømmer, med andre ord. Det jeg sleit mest med var å skjønne hvor stram undertråden og den andre tråden skulle være og sånt. Men moro var det, og hadde jeg fått mer trening er jeg sikker på jeg skulle klart noen enkle plagg av ymse slag.

Nå setter jeg min lit til deg, Elinblu. Hvis du ender med å mestre det godt og like å sy, skal jeg tillate meg å bli såpass inspirert at jeg skal ønske meg symaskin til bursdag i juni.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.